pátek 8. března 2019

Dárkové balíčky - jehlany / JANA S.

Ahoj, tak jsem tady opět s užitným scrapem – ale dřív než shlédnete další mé infantilní dílko, povím – napíšu – vám pohádku.
Byla jednou jedna maminka, která jako dítě trpěla tím, že měla svátek o prázdninách (v SR 21.8.)! Hrozné, že? No a tak si řekla, že až bude maminkou, že to ona svým dětem takto neudělá! Že budou mít narozeniny, svátek a Vánoce co nejdál od sebe, aby si to vždy hezky ve škole užily a mohly dětem přinést bonbóny … Takže když ta maminka zjistila, že obě její děti budou mít narozeniny na sklonku léta, jména jim hledala taková, aby je slavily na jaře …  A protože ta maminka nebyla jen taková obyčejná (rozuměj praktická, rozumná, … ) maminka, co si (méně důležité) věci zjednodušuje, a protože měla ráda scrap, zjistila záhy, že si na sebe ušila pěknou boudu. Každé jaro a každé babí léto totiž lepila spoustu balíčků pro své děti do školy … Asi byla opravdu blázen a pokaždé zkoušela vymyslet něco jiného. Do kdy jí to vydrží, co myslíte? Já tedy netuším, ale to letošní jaro dopadlo celkem ok. Tak se na to pojďme podívat.
 

Z kraje roku se u holek na eshopu objevila kolekce Happy Days od MME. Tuto firmu úplně nevyhledávám, ale Happy Days měly po dlouhé době jiné barvy, veselé, zaujala mě. Koupila jsem ji celou s tím, že ji určitě použiji na nějaké dětské stránky. V kolekci ale byl i papír s naprosto božími slepičkami a tehdy jsem si řekla, že na stránky tedy nee. Vajíčkovou krabičku neumím – také máte všechno jarní spojené s vajíčky? – tak jsem se rozhodla zkusit rovnostranný jehlan. Na Pinterestu i YouTube se asi dají najít nesčetná videa, jak na něj, ale já si obvykle vymýšlím svůj vlastní postup – přemýšlím a optimalizuji, aby pak manufaktura pěkně odsýpala. Došla jsem k postupu, podle nějž je krabička vystřižená a slepená do 3,5 minuty. Pojďte se podívat. 

 
Na krabičky jsem využila papíry z kolekce, aby mi pěkně ladily k vystřiženým slepičkám. Neopomněla jsem ani návštěvu galanterie a pořídila desítky metrů stužek v barvách kolekce
 
Slepice jsem umístila do papírového hnízda (využila jsem zbylé PL kartičky ze staršího PA workshopu), přidala větvičky vystřižené ze stejné čtvrtky a nápis, aby bylo jasné, kdo je onen oslavenec. 
 
Stužky jsem pak provlékla vrcholem jehlanu a protentokrát si odpustila vázání mašliček. A „paráda“ je hotová. 
 



Kromě drobné nadílky do školky si v jehlanech dovedu představit i sladkou velikonoční koledu … tak co, nevezmete slepičky nebo jehlany (klidně obojí) na milost? Mějte krásné březnové dny a já slibuji, že můj příští příspěvek bude zase HAUTE SCRAP – tedy, doufám!

29 komentářů:

  1. Tento užitný scrap miluju, v tvé podobě úplně nejvíc :) Už se těším, až vyrobím velikonoční nadílku pro koledníky. Jen z tohoto důvodu jsem odmítla na Velikonoce odjet z domu :) Tato kolekce se mi hrozně líbila, také jsem si ji pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Peti, jestli se do toho opravdu pustíš, budu moc ráda, když jsem to sepisovala a točila, nebyla jsem si vůbec jistá, zda taková blbůstka bude někoho zajímat ... ;) Moc děkuji!

      Vymazat
  2. Jako ta kolekce je skvělá a moc se mi líbila, ale odolala jsem a teď nevím jestli nelituji..😂. Máš to skvělé, chtěla bych chodit k Rišovi do třídy..🙈🙂❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, co ti mám na to říct? TY jsi odolala kaktusům? :D
      Jinak díky, zlato!

      Vymazat
  3. Jani, máš to úžasné 😍. Umím si to představit i jako adventní kalendář 🤯.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, Ajko, a vidíš, ten adventní kalendář mě nenapdl, ale je to skvělý nápad! Díky! :)

      Vymazat
  4. Maminka z pohádky to kraaasne vymyslela 😉😘 deti musia mať 100%radosť keď dostanú takéto krásne a vždy originálne darčeky. Len nech ti to vydrží co najdlhšie ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivik, vďaka! Trošku to začína byť "samozrejmosť", ale nakoniec to vždy nesú do školy/školky pyšne a s rozsvietenými očami ;)

      Vymazat
  5. Jani to je svetove! Ja by som tiez tusim chcela byt Risova spoluziacka 😂
    Myslim, ze nas to coskoro caka, tak toto si dobre zapamatam👍🏻👍🏻👍🏻😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobre, moja, ja uz sa tesim na tvoje krabicky, budu originalne ako vsetko do teba! :)

      Vymazat
  6. Ja jsem matka roku, na detech jsem se "vyradila" - oba narozeniny v lete (21.8 je dobre k zapamatovani) a k tomu jsem mladsiho korunovala Stepanem 😀😀😀 mas to krasne, deti ve skole musi byt nadsene 😊 ja bych rozhodne byla. Tato kolekce me nejak minula, nechapu, je krasna...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, některé věci (třeba datum porodu) neovlivníš ;) Kdyby ten můj svátek nebyl 21.8., tak by to asi nebyla priorita ani pro mě. Ale jako malá holka jsem to fakt snášela špatně. ;) Díky, Leo!

      Vymazat
  7. Jani ty jsou tak šušu! :-D nechce mě Ríša za spolužačku? :-D a i ta pohádka skvělá ;-) :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Slepice jsou neodolatelné,jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci! Že jo? Já z nich byla úplně paf. Jako malá! :D

      Vymazat
  9. Miluju papíry, mám jich hafo (dala jsem si zákaz pořizovat další-úložné prostory nenafouknu), této kolekci jsem odolala 😉 až do tvých krásných velikonočních krabiček. 😊 už putují do košíku 😃😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máme to stejně! A neboj, určo se ti budou hodit, ty papíry jsou príma. Mám radost, že se ti krabičky líbí! :-*

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som davnejsie zistila, ze ak by som sa narodila v Cechach, tak by som mala meniny presne na moje narodeniny :D No a tiez ma caka balenie darcekov pre deti do skolky, ale musim vymysliet nieco ine...to moje sa mi do tych ihlanov nevmesti :/ vidiet ale tento navod skor, asi by som rozmyslala nad i nymi drobnostami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani :-*
      Že je to balenie pred deti príma? Já vždy dám volnosť svojej vnútorněj malej Jane a užívam si všetky tie farby, ktoré by som v takom množstve a intenzite na inom papierovom projekte asi ťažko vydýchala. ;)

      Vymazat
  12. Krásny nápad a ešte krajšie prevedenie ;) Asi sa nechám inšpirovať :*

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Jani, jehlánky uchvátily i mne a to nemám již školní dětičky 😉. Jelikož plánujeme velký výjezd s karavánkem na velikonoce, tak budu skvěle připravena na koledníky. Tak jdu zkusit 👍🤗

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover