neděle 3. března 2019

6. NAROZENINY Papero amo - NAROZENINOVÁ CHALLENGE / Vaše stránky

Těžké zadání jsme si na vás vymyslely. Ale uvidíte, že to stálo zato. 
Takových krásných stránek - a na nich naše malé papírové ženy!

A kdo to vyhraje? Co kdychom si ZAHLASOVALI? 
Pěkně si to pochvalte a napište nám komentář pod článkem, kdo a proč by to měl vyhrát ♥
Hlasovat můžete do pondělní půlnoci!

KONEC HLASOVÁNÍ!
gratulujeme Jáji S. a Lusindě V.



DARINA J.

IRENA H.

IVANA Š.

JANKA V.

JÁJA S.

LENKA P.

LEONA F.

LINDA P.

LUSINDA V.

MARTINA P.

PETRA H.

PETRA V.

RADKA K.

SAŠA K.

SOŇA V.

29 komentářů:

  1. Perfektne zadanie a ešte lepšie výtvory. Diiiki holky za tie Vaše nápady❤️ svoj hlas davam Petre V. Krásne sa s tým vyhrala

    OdpovědětVymazat
  2. Zase tolik krásných stránek, je těžké vybrat jen jednu... Hlas dávám Ivance za vlaječku :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoznacne Lusinda V. Ta abeceda ma dostala! A celkovo ta cistota tej stranky <3

    OdpovědětVymazat
  4. Lusinda V opat ocarila

    OdpovědětVymazat
  5. Soňa V. - duhové sluníčko je úžasné!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já hlasuji pro Lenku P. Ty výseky jsou nádherné a přijde mi, že i s citem uspořádané :-) Moc hezká stránka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou tak hezoulinké stránky. Já tu svou nakonec nestihla dodělat v termínu, ale díky tomu mám teď kupu inspirace. Děkuji a hlasuji pro Jáju S.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné stránky se sešly👍😉 zalíbila se mi barevná duhovka Lindy P. ty čmouhy bych někdy také chtěla zkusit 🤔

    OdpovědětVymazat
  9. Darina J, pro vazky mám slabost

    OdpovědětVymazat
  10. Petra H.Super nápad s tím srdíčkem

    OdpovědětVymazat
  11. Teda to je nádhera, jedna stránka hezčí než druhá. Já to nakonec nedala ze zdravotních důvodů, ale určitě zkusím i mimo soutěž :-) Je těžké vybrat jen jednu. Tentokrát mám favoritů několik. Ale dávám svůj hlas Darině, zaujala mě jako první

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné projekty! Za mě Janka S., protože miluju jahody :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné stránky! Hlasuji pro Irenu a její krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasná přehlídka, mám těch favoritů tolik...ale také mě na první pohled zaujala stránka od Dariny J., tak můj hlas patří jí:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jahodky od Janky V. su uzasne, ked si predstavim, ze kazdu jednu vystrihovala, klobuk dole. A vyrezy na strankach od Lenky P. a Dariny su tiez top. Kvietky Petry V. su dokonale, no bol to tazky vyber. No za mna je naj JAJA S., ta farebna kombinacia mi ucarovala ako aj prevedenie.

    OdpovědětVymazat
  16. Ženy, úžasné stránky to jsou... za každou fotkou vidím krásný příběh... S náročným zadáním jste si poradily famózně. Svůj hlas dávám Lusindě V.

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, baby, vy ste sa s tymi strankami krasne vyhrali. Pacia sa mi viacere, ale vyhrala to u mna Jaja S. Ta stranka je pre mna dokonala😍

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je zase "nářez" úžasných stránek. Také mám stránku v plánu, ale dopracovala jsem se pouze k výběru fotky, alespoň můžu načerpat inspiraci. Mno, těžké rozhodování.....nejvíc mému oku lahodí stránka Lusindy V. 😊

    OdpovědětVymazat
  19. Za mňa Jaja s. Pripomína mi štýl momentálne mojej obľúbenej scraperky Masky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Gratulujeme Jáji S. a Lusindě V.!!!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover