pondělí 18. března 2019

PAGE KIT projekty / březen 2018 / VALIKA

Ahojte, je to takmer presne rok, čo sa mi do rúk dostal minuloročný marcový kit a konečne nadišiel správny čas, aby som vám predstavila moje výtvory z neho. Bude to prudko jarné, farebné a plné motýlikov ... a trochu som aj vyšívala.
 

Môj prvý layout 12x12
Snažila som sa o techniku "color on color" teda tón v tóne. Tak môžete vidieť, že je to pre mňa dosť ťažké a vydržala som to len na troch farbách a potom som šla do kontrastu. 
 
Veľké kvietky som si tiež vystrihla z papiera v kite.
 
Tieto bublinyboli súčasťou iného papiera, ktorý sa dal kúpiť v eshope popri kolekcii. 
(A teraz je ve slevě!)
 
Tých motýlikov bolo na papieri milión a mali takú akurátnu veľkosť a vystrihovali sa veľmi dobre.
 
Veľmi sa mi páčilo ako tieto dva papiere spolu krásne ladili. Pýtalo sa to využiť jednu z fotiek babkinej záhradky.
 
Tie veľké nadpisy to je bomba, už nič viac na stránku nepotrebujete a prakticky sa vám tam už ani nič nezmestí :-) 
 
A prichádza TN layout číslo 2 
 
Veľmi sa mi páčil tento geometrický papier, ktorý si priam pýtal, aby som ho trošku vylepšila vyšívaním.
 
Samozrejme nič komplikované a sústredila som sa len na stred papiera, pretože po bokoch by to bolo prakticky nemožné.
 
Pri výzdobe druhej strany som využila papierové výseky z rovnakej kolekcie.
 
Tento motýlik si zaslúži extra pozornosť, pretože je celý z fólie a krásne sa leskne.
 
Druhú časť geometrického papiera som využila na A4 layout.
 
Tento papier čakal naozaj dlho na svoje dokončenie, ale so stránkou som veľmi spokojná. Pripomína mi krásne chvíle, ktoré som strávila s pražskými scrap dievčatami.
 
Prikladám ešte niekoľko detailov.
 


S týmto kitom sa tvorilo jedna radosť. Vytvorila som z neho toľko projektov, že som sa rozhodla rozdeliť ich do 2 článkov, takže zvyšok uvidíte v budúcnosti na blogu PA. A viete čo je najlepšie? Aktuálne sú voľné ešte 4 kusy tohto skvelého kitu ;-) i dost věcí z kolekce - TADY.
Krásny zvyšok dňa a veľa tvorivej inšpirácie prajem 
Valika

10 komentářů:

  1. Vali, to vyšívanie vzoru je super nápad! Všetky layoutu sú super, asi dám motýľom šancu ;) Radosť pozerať!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinka ty si také zlatíčko. Ďakujem. Naozaj musíš im dat tu sancu. Motýliky v tvojom podaní budú to naj naj naj ❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Jak motýlky nemusím, tak ve tvém podání je zbožňuju ;-) a i to vyšívání je super nápad!! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. motýliky sú mojou guilty pleasure v scrapbookingu :-D dakujem peti ♥

      Vymazat
  3. Vali, ty válíš! Skvělá inspirace! A ty barvy jsou tak krásně jarní ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky adelka totálne s tebou súhlasim. je to stelesnenie jari na papieri ♥

      Vymazat
  4. Vali, to je pecka! Cele dobre a to sitie aky mega napad! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to sa teším ze sa vám to vyšívanie tak páči. Toto bolo veľmi nenáročné šitie a pritom efektne. Diky diky ❤️❤️❤️😘😘😘

      Vymazat
  5. Toľko krásy, Vali. RAdosť pozerať ;) Pripájam sa k dievčatám a chválim nápad so šitím, perfektne to vyzerá. A inak sa mi veľmi páči stránka v TN s fotkou z babičkinej záhrady. Romantika ako vyšitá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej vy ste všetky také zlaté. Ďakujem vám aj tebe Mirka. Teším sa ze sa ti páčia moje stránky ❤️❤️❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover