úterý 12. března 2019

PAGE KIT projekty / MIRKA


Už jste se ,,zastříhly” do nového březnového Page kitu? Nebo čekáte na tu správnou inspiraci a odkládáte si ho na později?

Něco vám prozradím. Mé staré já by mělo kit stopro ještě netknutý. Nevím proč, ale všechny kity, které se mi v minulosti moc líbily, jsem odkládala do šuplíku na neurčito. Bála jsem se, že třeba něco zkazím. A chtěla jsem si je nechat na později, že z nich vytvořím něco hodně promyšleného, když bude víc času. Asi tušíte správně, že taková příležitost většinou nepřijde. A pak mi bylo akorát líto, že všechny ty krásné papíry a ozdůbky leží jen tak, bez využití. Navíc holky přicházejí měsíc co měsíc s novými nádhernými kity, takže schovávání na dobu války moc nemá smysl. Jsem ráda, že jsem tento můj zvyk už prolomila a když mi dorazil balíček PA krásností, bez nějakého velkého přemýšlení jsem začala intuitivně tvořit hned. Ano, možná bych vymyslela i něco originálnějšího a hezčího, ale možná také ne!


Stránka 1

Při výběru fotek se někdy docela zapotím, ale tyhle dvě už byly vytisknuté déle, jen čekaly na ty správné ladící papíry. Takže když byla tentokrát v kitu i modrá čtvrtka, hned jsem po ní sáhla. Ustřihla jsem z ní asi třetinu a jednu stranu po délce přeložila, aby byl vidět i kousek rubové strany, protože tam je zas ta krásná petrolejová a taky musí být vidět, že? Pod to jsem nalepila pásek z pruhované a zelené čtvrtky a pro veliký úspěch zas přeložené modré :) .


Samotné fotky jsem podlepila tmavě modrým balícím papírem a další čtvrtkou z kitu. Ta horní část se světle modrou mi ale přišla taková jednolitá, takže jsem si vymyslela, že vystřihnu ze stejného papíru pár koleček a podlepím o malinko většími kolečky z tmavě modrého. Po vyříznutí koleček na bigshotu jsem usoudila, že ani ten zbytkový papír nevypadá špatně, a tak neskončil v koši, ale na spodní části stránky. Nápis ,,usměj se” je z aršíku velkých výseků z page kitu 2018. Mimochodem tento kit mám taky ještě nevyužitý a schovaný, ach jo.


Na dozdobení jsem použila peříčka z kitu, vystřihnuté a vyřezané listy a kytky, puffy srdíčka a na oživení pár žlutých enamelek. Poslední ozdoba - štítek už nebyl v plánu, ale potřebovala jsem schovat jeden nepodařený rozpitý cákanec :)



Stránka 2

Na druhý layout jsem chtěla použít výsek kolečka s nápisem ,,Každý je přesně tak šťastný, jak sám sobě dovolí”. Kromě toho, že se mi líbí ta větička sama o sobě, tak přesně pasuje jak hrnec na… pro mého staršího syna, který má pořád strašně těžký život :)


Samotný výsek trochu zanikal na světlém pozadí, tak jsem ho podlepila černým papírovým kolečkem a taky pokresleným vellumem tak, aby připomínal lapač snů. Krom štítků je všechno zdobení z kitu.



Stránka 3

Poslední layout jsem vlastně začala jako první. Miluju duhové barvičky takhle hezky vedle sebe, takže mě duhový aršík nálepek moc potěšil a byl první, po kterém jsem sáhla.


Nejdřív jsem si na bílou čtvrtku připravila barevné pozadí pomocí bílého gessa a inkoustovýchštětečků od Jane Davenport. Vždy jsem nabrala na kousek celofánu trochu gessa, kápla inkoust, rozmíchala a válečkem nanesla na čtvrtku. Štětce mají hodně syté barvy a na vytvoření pastelové opravdu stačí jedna, dvě kapičky.


Po uschnutí jsem na základ nalepila skoro všechny duhové nálepky z aršíku. Tam, kde se to barevně hodilo, přišel i kosočtverec vystřižený z kitových čtvrtek. A takhle mi to zůstalo až do víkendu. Žádná fotka mi tam totiž nepřišla dost vhodná. Nakonec mě zachránily kvetoucí kaktusy na našem kuchyňském okně a výseky květin v kitě. Pár sukulentů jsem si ještě dokreslila černoufixou.




Posledním kaktusovým layoutem se s vámi dnes loučím, užívejte prodlužující se dny k tvoření. Doufám, že jsem vás svými stránkami trochu inspirovala a navnadila na (možná) první střihnutí do čtvrtek, pokud vám ještě leží nepoužité. Hlavně nic neodkládat na potom. Ta správná chvíle je teď hned ;)

7 komentářů:

  1. Fantastické stránky, jedna lepšia ako druhá, hneď by som si strihla, keby som nemala rozrobené niečo iné ! Ale ukladám do pamäti. 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné stránky, a ta poslední... Ta je top ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Božské stránky! A ta duhová je fakt skvělá, to musím taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Adél :) Určitě zkus, ty duhové vypadají v albu pak hodně vesele ;)

      Vymazat
  4. Nádherné stránky a ten lapač, ten je úplně že TOP! :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover