pondělí 24. ledna 2022

Narozeninové minialbum / ADÉLA

 Kit Miluju / leden 2021

Když jsem viděla lednový kit, měla jsem velkou radost. Krom rozkošných medvědů v něm totiž najdete i balónky a dortíky a vzhledem k tomu, že můj Kubík má na konci prosince narozeniny, věděla jsem, že všechno hned nalepím. Prozatím žádná stránka do velkého alba, ale maličké albíčko z oslavy.


Minialbum není vůbec složité. Jsou to dvě destičky z knihařské lepenky potažené plátnem a papírem, které mezi sebou mají jednoduchou harmoniku a na ní pár fotek. Jednoho takového mrňouse jsem dělala i pro dceru, tak se můžete podívat na článek do Papero archivu.

Výseky ve tvaru vlaječkové girlandy jsem na stránky přilepila jen na krajích a prostřední část ohnula ven, aby vytvořila trochu prostorového efektu.

Některé ozdoby mírně přesahují prostor stránek jako tyto balónky. Celému albu to tak dodá lehkost a hravost.

U několika fotek jsem přidala barevné fotorůžky. Díky výsekové raznici si je můžete vyříznout i z malých zbytků, které by jinak možná skončily v koši.

V kitu je tolik krásných medvědů, a tak jsem využila i rozkošné medvědí tlapky.

Je opravdu malinké, ale pro mě jsou tyto minialba krásnou vzpomínkou a doufám, že moji skřítci budou jednou rádi, že něco takového mají.

Prohlídni si album TADY: https://youtu.be/llXDvNPXqPM

Jak využijete tento medvědí kit vy? I na narozeninová přání by byl skvělý…

♡ 
Adéla

4 komentáře:

  1. Moc krásné minialbíčko, já tyhle malé roztomilosti miluju. Moc se povedlo 👍🏼

    OdpovědětVymazat
  2. Rozkošné! 😍😍😍 Tahle barevná kombinace to sedne nejvíc 🤍💛💗 A Kubík už je tak velký 🙈❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné moc! Miluju tyhle tvé minialbíčka❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc, holky! Tahle pidialba mě prostě baví. :)))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover