pátek 28. ledna 2022

Tak trochu jiné přání / MÍŠA

 Kit MILUJU / leden 2021

Ahoj! Já jsem Míša a tohle je můj úplně první příspěvek na blogu Papero amo. Popravdě, když jsem tuhle nabídku dostala, vystřídal se u mě pocit nadšení i hrůzy. Zvládnu to?? Ale kdo se bojí, nesmí do lesa. Tak jsem tady. A hned v lese plném medvědů! S papírem jsem si začala asi před osmi lety. Začínala jsem výrobou nejrůznějších přání, a proto jsem se rozhodla, že přáníčkem začnu i tady. Lednový kit MILUJU jsem si totiž hned představila jako krabičkové pop-up přání.


Je 3D, udělá hoooodně parády, ale pozor, vleze se do obyčejné čtvercové obálky, takže ho schramstne třeba i poštovní schránka. Nevěříš? No fakt, dívej.

Možností, jak tohle kouzelné přání ozdobit, je mnoho. Já zvolila pár papírových výseků z kitu a kitové kartičky. Všechno to k sobě krásně ladí a ty barvy jsou zkrátka boží! Doplnila jsem PA razítky „všechno“ a „nejlepší". Ty mám doma delší dobu a na e-shopu Papero amo jsem je už nenašla. Zato jsem tam objevila spoustu jiných, které ještě nemám, a teď je samozřejmě nutně potřebuju. Českých razítek totiž není nikdy dost. No, ale zpět k našemu přání.

Vždy si zvolím jeden větší výsek, od kterého se odpíchnu. Dávám jej většinou do první řady a dál doplňuju. V tomhle případě je to tenhle ňuňu méďa. Některé výseky pak lepím přímo na papírové vzpěry a některé na proužky průhledné fólie.

Tak teď už víš, jak to může vypadat, a ještě mrkni sem, ať taky víš, jak si základ na takové přání vyrobit.

Není to vůbec složité, ale přihodím ještě pár svých postřehů:

1) S lepidlem opatrně! Obzvlášť pokud používáš odvíječ pásky jako já. Moc "nepřetahuj", v obálce by se totiž přání slepilo k sobě a to nechceš. Obecně spíš než klasické lepidlo bych na celý projekt doporučila oboustrannou lepicí pásku.
2
) Zadní díl zezadu vždy po celé délce a šířce vyztužím dalším kusem tvrdého papíru. Já používám bílý a funguje tak nejen jako opora, aby zadní část držela takhle vzpřímeně, ale zároveň nabídne prostor pro osobní vzkaz či přání pro obdarovaného.
3) Folie, na které jsou přilepeny "levitující" ozdoby, je úplně obyčejná průhledná folie z papírnictví, která se používá třeba na titulní strany u kroužkových vazeb. Anebo můžeš použít acetát. Proužky mívám široké cca 5 - 8 mm, podle toho jak velký výsek na ně přijde.


Tak co, máš někoho blízkého, komu by takové peckovní přání udělalo radost? Jestli jo, tak popadni papír, nůžky, nějakého toho medvěda a dej se do tvoření. Já se budu těšit zase příště! Míša

6 komentářů:

  1. další nádherná věc, kterou musím vyzkoušet.Do teď jsem vyráběla jen klasická přáníčka a všechny tyhle věci jsou pro mě nové. Takže moc děkuji za tenhle krásně jednoduchý a skvělý návod 😉 jsem moc ráda, že jsem tuto stránku objevila a můžu se učit nové věci

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vykročení na stránkách PA👍😃 Krásné, jemné, roztomilé přáníčko🤗 Děkuji za nápovědu a těším se na další tvořeníčko

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek.Pop-up přání miluju a často je tvořím,ale tohle krabičkové jsem zatím nelepila, ikdyž ho mám dlouho v merku, že by nastal ten správný čas právě teď 😄

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přání, Míšo 😍 nejvíc mě dostalo, jak se vejde do obálky. To je stejný zázrak, jako ty vyskakovaci obrázky v knížkách ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, díky moc a doufám, že vyzkoušíte a bude se vám dařit! 😊

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover