pondělí 13. června 2022

Prázdniny u bazénu / ADÉLA

Už víte, jak budete trávit letošní prázdniny? Na chalupě? V lese? U moře? Nebo u bazénu?


Poprvé jsem si vyzkoušela Cinch, který dělá dírky na malé plastové disky. Díky nim se svázané stránky dají jednoduše přidávat nebo ubírat. Já mám tedy v plánu spíš doplňovat a zatím jsem si udělala jen pár stránek minialba z loňských prázdnin u babičky.

Do prvních dvou stránek jsem si vyřízla nepravidelné otvory a vytvořila tak průhled na stránku s fotkou.

Líbí se mi, že na disky se mohou dát velké i malé PL kartičky a ne vždy je nutné plnit jen fotkami. Co takhle nějaké nožky a jednorožec umístěný ve vlnách?

Nápisy nebo výseky pak mohou menší kartičku přesahovat a vnést do alba trochu hravosti.

Přeji krásné letní dny.

Adéla

2 komentáře:

Pin It button on image hover