čtvrtek 30. června 2022

Dlouhé papírové třásně / MIRKA

 kit Letní nálada / červen 2022

Krásný den přeji všem! Červnová inspirace z nového kitu jede na vlně rybiček a koupání a u mě to nebude jinak ;) Taky mám jednu koupací stránku s rybkami.


Lucce se kit opravdu hodně povedl, líbí se mi moc téma i barevnost kitu. Jediné, co jsem řešila, bylo dilema, kterou stranu čtvrtky použít, když se mi líbí obě strany :D Naštěstí se čtvrtky dají koupit i samostatně, což je super, protože výseků je fakt hodně a například při výrobě minialba se papíry navíc určitě hodí. Já si je zatím nestihla doobjednat, a tak jsem svou nerozhodnost pro výběr strany vyřešila tak, že jsem si z papíru nařezala pásy a ty přibližně v třetině přehla.

Abych dodala stránce trochu rozvlněné dynamiky, papírovým pásům jsem nastříhala třásně, do kterých jsem pak různě propletla proplouvající rybičky. Ty jsou jak samolepkové, tak narazítkované z této sady razítek.

Jinak je stránka jednoduchá a i hotová byla rychle, což je teď super, protože v létě máme času na lepení trochu méně, že. Musíme přece dohánět zážitky a fotky ;) Přeji vám všem moooc krásné léto, hodně pohodový chvil a volna, užívejte každou chvilku!

Mirka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover