úterý 27. září 2022

Kapsová stránka z výletu / JANA B.

 Kit Čas na čaj / září 2022

Co takhle dát si ... kapsovou? Když je hodně fotek, je to ta nejlepší volba. Teď se nám navíc ocitla alba v obýváku a děti si je pořád vytahují a prohlížejí, až je mi líto, že se k těm velkým albám a kapsám dostávám velmi sporadicky. 


Co mě na papírech od holek fakt baví, jsou ty jednostranné s kartičkami a se štítky určené na rozstříhání. Z druhé strany jsou čistě bílé, takže vám vůbec nemusí být líto, že papírem proženete nůžky. Kdybych poskládala stránku jenom z kartiček, byla by to pro mě trochu víc divočina, takže buď prokládám bílým papírem nebo nějakým jemným vzorem. Všimly jste si, jak jsou papíry geniálně navržené? Z jedné strany je decentní vzor (vhodný třeba jako pozadí stránky) a z druhé strany pak motivy, se kterými si můžete víc vyhrát a vystřihovat.


Došlo na můru. A i když je v kapse a o efekt tak trochu přijde, je pořád krásná. Pokud u některých ozdob, a puffy se k tomu přímo nabízejí, chcete zachovat hmatový dojem (prostě si na ně při prohlížení sáhnout, pohladit je), tak nalepte ozdoby přímo na kapsy. Taky jsem to už někdy zkoušela a není to špatný.


Nadpis VYSOČINA jsem přelepovala několikrát. Nakonec mi to takhle hezky vyšlo i se srdíčkem. 


Přijde mi, že Project Life jako takový zažívá svůj útlum, ale těch kapsových stránek by byla škoda se vzdát. Já si aspoň ty nejdůležitější události do kapes dávám (když stíhám). Vedle deníku, kam lepím všechno a roztomilých minialb, která jsou spíš pro mě, jednou za čas udělám i kapsovou 9x12 stránku z výletu nebo narozenin. Do alba pak přidávám i velké stránky. Přijde mi to jako super kombinace. Co vy, kdo ještě jede kapsové stránky?

2 komentáře:

  1. Já dělám 6x8 kapsová alba, pro děti na prohlížení je to super. Když si prohlíží minialba, tak jsem trochu nervozní. Třeba deník jsem ještě dělat nazačela, nejsem člověk na pravidelné každotýdenní zápisky. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak 6x8 jsou moje hodně oblíbená, to je super rozměr! Peti, rozumím, taky ty pravidelné zápisky nedávám, dost často to všechno píšu třeba až na konci týdne a těžko vzpomínám, co se stalo a tak. Ale cokoliv se vlastně počítá!!!!

      Vymazat

Pin It button on image hover