pátek 16. září 2022

Rodina nadevše / JANA B.

 Kit Čas na čaj / září 2022

Konečně jsem se k tomu tvoření zase dostala! A hned k opravdu parádnímu materiálu od Sis. Dokonalost! Dokonce ani ta oranžová mě nijak netrápí!


Letošní podzimní fotky ještě musí dostat ty správný barvy, ale mé zásoby nepoužitých fotek jsou (naštěstí  pro článek) bohaté. Vytasila jsem se tudíž fotkami z rodinného focení, které ke kitu sedly tak, že by jeden nevěřil!


Na složité kompozice nebyl čas, vlastně jsem si chtěla to lepení zase užít úplně obyčejně, bez velkého vymýšlení. Ale liška, ta musela bejt! A měkoučká samolepící abeceda taky. 


Nakonec ještě pár poznámek: 

1. Nebojte se použít jako pozadí jeden z papírů. Ty s jemným motivem MILUJU! Už teď si dělám zálusk na mint!

2. Visačky a šňůrky. Evergreen. S provázky ITO parádní kombinace. S těmi provázky mám jeden problém - je těžký vybrat jen jeden a člověk chce samozřejmě všechny!

3. No a pěnovou oboustrannou lepící pásku nemusím asi představovat, viďte? Nejlepší 3D efekt vykouzlí. Prosím vás, to MEGA kolo oboustranky mám už skoro dva roky, rozhodně s ní nešetřím a jestli mi ji po nocích nedoplňují nějací trpaslíci, tak fakt nechápu, že neubývá ....

Přeji vám krásný víkend!

PS: Za nejlepší mámu se nepovažuji, ale tvar výseku na stránku hezky seděl a popisky stejně bereme s nadsázkou, že jo :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover