pondělí 12. září 2022

Podzimní roští / ALENA

 Oldie kit - Ahoj podzime

Krásné babí léto. Čím jsem starší, tím mám tohle období víc a víc ráda. Pořád je dost hezky a teplo, ale zároveň se nepotím (:D), občas zaprší, takže je důvod „proč nic nedělat a jen se číst a pít čaj“ (no to už teď tak neplatí, protože cácora se neptá, jde se ven, i když prší). Dny jsou ještě dost dlouhé, tak nejsem frustrovaná z nestále tmy.

Dneska jsem si pro vás připravila layout s fotkou z loňského října. Ten narůstající skluz mě děsí. Podle mě už nemám šanci to nikdy dohnat. Fotka je ze zahrady, kdy si mimiňák dával šlofíka v nosítku a na mě hezky svítilo sluníčko na lehátku. Tenkrát spala neskutečně dlouho, asi dvě hodiny v kuse (s douspáváním), což v porovnání s klasickou třicetiminutovkou byl zázrak.


Z fotky ten probíhající podzim není úplně zřetelný, barvy na fotce taky vyloženě podzimní nejsou. Ale tenhle starší kitse hodil náramně. Ta modrá! Vyzobala jsem si jednotlivé barvy kitu na malých kartičkách, vytáhla big shot s těmito šablonami a točila a točila.

Když jsem konečně dotočila, byla toho roští slušná hromada. Rozdělení podle barev jsem zachovala, fotku podlepila 3D páskou a dvěma kartičkami a začala roští lepit okolo fotky. Byla to celkem piplačka, ale pomohlo mi, že jsem si kolem dokola udělala pás z tenké oboustranky. Na konec lístků a větviček jsem dala pár kapek glossíku, abych podpořila slepení.

Pak už jsem si jen vybrala pár výseků, které jsem rozmístila podle barev do roští. Ty dva draky jsem taky podlepila 3D pěnovkou a šla na nadpis. „Podzim“ se mi hodil barevně, lepší by však bylo slovo „podzimní“, „kontaktní“ je z této malé abecedy a „šlofík“ z této. Pár tematických frázových samolepek nemohlo chybět. A datum! Z toho mám uspokojující pocit. Ve výsecích jsou číslovky 09 a 10 pro označení měsíců a moje fotka je z 9. října. Ach. Tetelím se blahem ještě teď, jak to hezky vyšlo i barevně. Protože nejvíc by mě dožralo, kdyby ty barvy byly obráceně (a ne, nemohla bych tvrdit, že je to americký způsob zápisu, s tím já mám neustále problém).

Nakonec jsem se odhodlala ten mini journaling napsat ručně a zase se mi hrozně nelíbí, ale co už. Jako poslední jsem našla ještě tyto samolepky s křížky a pár jich pod roští nalepila.

Co vy? Už lepíte podzim? Nebo ještě stále jedete na vlně léta?

2 komentáře:

Pin It button on image hover