pondělí 19. června 2023

Organizace razítek / ANNIE

Moc tě zdravím na začátku nového týdne! Tentokrát se spolu vrhneme na organizaci polymerových razítek. Nevím jak ty, ale já jsem opravdu sběratel. Razítka miluju, mám jich nespočet. No s používáním už je to horší, co si budem. Ale právě proto jsem se rozhodla si razítka pěkně srovnat a dát si je na viditelné místo, abych je měla při tvoření na očích a mohla vždy jen šáhnout. To co mě vždycky totiž odradí od jejich použití, je přehrabování se v šuplíku a hledání toho pravého.

Nejprve jsem mrkla na internet, kukla na pár videí. A tady už je má verze jak razítka zorganizovat.

Dala jsem všechny razítka na hromadu.. teda těch bylo víc, než jsem si myslela

Udělala jsem si hromádky. Snažila jsem se je rozdělit do skupin, postupně jsem ještě razítky šoupala s hromádky na hromádku. Ono někdy je to prostě těžké. 

Zatím mám tyto skupiny:

  • ABECEDY
  • MĚSÍCE, DNY A ČAS 
  • PLANNER
  • FRÁZE
  • ZVÍŘATA (nevím proč a kde se mi jich opravdu sešlo hodně)
  • ROSTLINY
  • TVARY
  • SVÁTKY (Vánoce, Velikonoce, Hallooween aj)
  • CESTOVÁNÍ

Myslím, že ještě vzniknou další např. PŘÁNÍČKA (narozeniny, svátky), BABY (miminko, těhotenství)

A teď už k samotné organizaci.

Připravila jsem si barevné papíry. Každá skupina má svou vlastní barvu. Jen první tři kategorie mám v bílé všechny, protože ty používám nejčastěji a bylo opravdu těžké je od sebe oddělovat. Papíry jsem nastříhala a zalaminovala na požadovaný rozměr, aby se mi vešly do kapes na razítka od Avery Elle. Supr je, že kapsy mají tři rozměry. Zatím jsem použila střední (na většinu razítek) a ten velký.


Papíry jsem používala spíše tvrdší gramáže, ale u těch bílých jsem zkusila použít i obyčejný papír do tiskárny, jen jsem prostě dala tři na sebe. Záleží, co ti bude vyhovovat. Ale pozor, pokud laminuješ více papíru na sobě, nejprve si papíry nastřihej, pak zalaminuj a při střihání nechej vždy malý přesah, aby se ti papíry neoddělily od sebe.

Razítka jsem vždy vytáhla z originálního balení, sejmula spodní fólii a nalepila na zalaminovaný papír. Pak vložila do kapsy a do malé bílé plastové Ikea krabičky.  Nakonec jsem polepila štítky. Mám elektrický štítkovač Brother, který se propojí s mobilem nebo tabletem přes bluetooth. Za mě supr investice. Štítkuju doma kde co.

Samozřejmě, že ještě nemám štítek na všech. U těch, co stále čekají, jsem si jednoduše zasunula papír z originálního balení zezadu, abych nezapomněla od koho, a z jaké kolekce razítka jsou. A pokud máš k razítkům i vyřezávací šablony, není nic jednoduššího než je taky šupnout dozadu. Budeš mít tak vše pěkně pohromadě.


Nakonec jdu s otázkou na tebe? Jak máš zorganizovaná malá razítka? Já mám většinu v takové DIY krabičce, kterou jsem si vyrobila před lety a zatím dobrý, ale přemýšlím, jestli neudělat změnu. Máš nějaký tip? Šup sem s ním.


Natočila jsem pro tebe i pár krátkých videí, tak pokud budeš chtít, mrkni na  Instagram Papero amo nebo na můj účet. Budu postupně dávat do stories.

Snad jsem tě alespoň malinko inspirovala

Pro dnešek, organizaci zdar!


POMŮCKY PRO ORGANIZACI POLYMEROVÝCH RAZÍTEK:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover