úterý 27. června 2023

NA CESTĚ a čas na dobrodružství v albu / IVKA

Ahoj všetci! Je to tu, nová kolekce NA CESTĚ dorazila a ja som si to nemohla nechať ujsť, musela som ho hneď prevetrať.

Väčšinou mám rozloženie layoutu premyslené dopredu, ale tento krát som nejak nevedela ako začať. Skúšala som rôzne variácie až som po dlhšom čase začala konečne lepiť.

Ako prvé si vyberiem fotku a k tomu ladím papiere a jednotlivé ozdoby. Tento krát neplánovane z toho vyšla stránka ladená do modra.

Čo som musela hneď vyskúšať boli vyrezávacie šablóny, ktorých je tento krát v kolekcii neúrekom a sú perfektné (tie musíte mať 😊) .

Biely podklad, kus vzorovaného papiera, fotka, veľký nápis, zopár výsekov a stránka bola hotová (keby to aj v reáli bolo také rýchle). Pôvodne som mala na stránke len 1 fotku, ale prišlo mi, že je to málo tak som pridala ešte 2 menšie a bola som spokojná.

Tak čo poviete, ako sa Vám páči kolekce? Mne veľmi, už teraz sa teším na tú záplavu inšpirácie a cestovateľských albumov a stránok.

Užívajte si letné dni, budem sa tešiť zase na budúce.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover