pondělí 22. ledna 2024

Trocha geometrie s kolekcí HYGGE / DENISA

Ahoj, dnes mám pro vás stránku, která na první pohled může vypadat složitě, no opak je pravdou, tak se na to pojďme podívat.


K vytvoření kosočtverců jsem použila vyřezávací šablonu od Pinkfresh studio, kartičky z Hygge kolekce a jednu bílou čtvrtku


Bílé kosočtverce zůstaly vcelku a barevné jsem rozřízla v půlce pomocí řezačky. Následně jsem "barevné půlky" lepila na celé kosočtverce. Snažila jsem se je lepit tak nějak na střídačku - jednou je "barva" nahoře, jednou dole.

Stejným způsobem jsem si připravila i fotku - vytiskla a pak pomocí šablony vyřízla kosočtverec.


Vše jsem pak lepila na bílou čtvrtku pomocí oboustranné lepící pásky. Bílé části kosočtverců jsem dozdobila samolepkami a výseky, k vytvoření nápisu jsem použila velkou Hygge abecedu.


Stránka je hotová. Doufám, že se už i u vás kolekce Hygge udomácnila a že tvoříte jeden krásný projekt za druhým. Mějte se krásně!

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover