pondělí 15. ledna 2024

Mini album pro mě o mně / MIRKA

Ahoj! Moc vás všechny zdravím v novém roce. Ten nám přináší nové zážitky a taky nová alba 😊. pomalu pokračuji v tom svém stávajícím o rozměru 9x12 inch. Po letech zkoušení různých formátů jsem zjistila, že mi vyhovuje nejvíc. Jaké je to u vás? A děláte ještě někdo vůbec PL kapsy? Napište mi, jsem zvědavá ;) 


loni jsem pokukovala po nějaké nové výzvě a líbil se mi projekt, který vám ukazovala Annie (mrkni tady). Je to takový deníček s myšlenkami a zajímavostmi o sobě. No a letos jsem se rozhodla, že zkusím něco podobného taky. Bude to takové scrapbookové mini album jen pro mě a možná si ho jednou bude rád číst i některý můj potomek. Schválně, jestli se mi povede ho naplnit během roku, nebo zůstane nedodělané, jako spousta jiných projektů, ach jo. No, nebudu mít velké oči, budu ráda, když se mi povede přidat jednu stránku měsíčně



Základ každého mini albíčka (nebo i alba) je obal. A ten já už mám hotový, jupí. Formát jsem si zvolila čtvercový, přijde mi takový variabilní, že tam hezky pasuje fotka na šířku na výšku nebo čtvercová. V poslední době mám slabost pro 3D projekty a tak jsem se rozhodla i tady, že si udělám 3D vrchní stránku


Vybrala jsem si z kolekce KOUZELNÉ VÁNOCE univerzální štítkovou čtvrtku a z některých štítků vyřízla prostředek pomocí prstového nožíku. Na základ, který bude tvořit přední stránku, jsem si po obvodu nalepila rámeček z vyššího kartonu. Kdybych použila pouze pěnovou pásku, asi by se to časem trošku spláclo si myslím. Kdežto kartonový rámeček horní štítkovou čtvrtku udrží hezky napnutou



Ještě předtím, než jsem si štítkovou čtvrtku natvrdo přilepila, přiložila jsem si ji na základ nanečisto, tužkou jemně naznačila otvory a nalepila si fotku a puffy samolepky do budoucích otvorů



Pak už jsem dodělala zbytek obalu albíčka dle klasického postupu. Obalit přední desku, zadní desku, hřbet a spojit to vše dokopy. Do hřbetu jsem si udělala díry pomocí crop-a-dile kleští a přidala knihařské kroužky. Ty jsou perfektní na takové postupné přidávání stránek, jelikož se dají jednoduše rozevírat a zavírat. Nakonec jsem ještě přidala nějaké další pěnové samolepky z předchozích kolekcí. A jak vypadá albíčko uvnitř



Takhle obyčejně s první zkušební stránkou ;) Tak moc doufám, že další stránky budou přibývat. Chtěla bych si ještě vytisknout nějaký seznam témat, které bych si tam ráda zpracovala. Pokud máte nějaký nápad, co by mi tam nemělo chybět, sem s ním ;) Já se zatím budu držet hesel z tohohle aršíku výseků a plus samozřejmě nějaké oblíbené věci, které u mě momentálně frčí. 



Děkuji za dnešní zastavení a budu se těšit zas příště ;) 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

4 komentáře:

  1. Albíček není nikdy dost. Moc pěkný nápad na vrchní stránku albíčka.Já mám také takové pokračující životní album.Zařadila jsem do něj své fotky ze škol, setkání po letech. Předání občanky. Stěhování po 38 letech.Vytvořila jsem i vzpomínkovou stránku , když nás někdo opustil. Třeba Kája Gott či Hanička písnička.Stránku o seriálu Vyprávěj a tak :)Těším se na pokračování a další skvělé nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Irenko. To jsou skvělá témata, díky moc za inspiraci 😊 Tvé životní albíčko musí být skvělé, kolik tam máš už stránek? A jak dlouho už ho děláš?

      Vymazat
  2. To je prostě paráda Miri, propracované do puntíku. annie

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover