pondělí 1. ledna 2024

Nová posila DT / MÍŠA D.

Ahoj, jmenuju se Míša, pocházím z malé vesničky v podhůří Bílých Karpat a přes různé zastávky v Česku i zahraničí jsem se nakonec s rodinou usadila v Králově Dvoře, na pomezí Karlštejnska a Křivoklátska.

Mám dvě malé holčičky a tisíce jejich fotek v mobilu, takže když jsem před necelým rokem objevila svět scrapbookingu, neskutečně mě to nadchlo.



Nejčastěji si vyrábím minialba z běžných dnů a malých výletů, občas mi tu vznikne i nějaká stránka do alba.




Jsem moc vděčná za příležitost podělit se o své tvoření a už se na tento rok s Papero amo moc těším.

4 komentáře:

  1. Míšo, tvé je stránky i alba jsou nádherná! 😍😍😍 Moc se těším na všechno, co vytvoříš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaela Durkošová1. ledna 2024 v 17:43

      Jsi moc milá, děkuju 😊🌸

      Vymazat
    2. Markéta Štěpánková2. ledna 2024 v 13:58

      Míšo, moc se mi tvůj styl líbí! Těším se na tvé další příspěvky :-)

      Vymazat
    3. Michaela Durkošová3. ledna 2024 v 9:14

      Marki, moc děkuju, to mě těší, že se ti moje výrobky líbí 😊🌸

      Vymazat

Pin It button on image hover