čtvrtek 1. února 2024

HYGGE dárková krabička, kterou si necháš / MÍŠA D.

Někomu se ulevilo, že Vánoce jsou za námi a chvilku nebude muset dárečky řešit. No, u nás v rodině jedeme hned na začátku roku druhé kolo a to ve velkém. Takže dnes mám inspiraci na krabičku, která se na nějakou drobnost přesně hodí. A konec konců ten Valentýn se taky pomalu blíží, takže co třeba na nějaký bonbonek. ;)

Mám ráda pevné desky, takže jsem je použila i tady, ať krabička trochu něco vydrží. Stačí na to lepenka o tloušťce 1 mm. Na stěny krabičky budete tedy potřebovat čtyři lepenkové obdélníky o rozměru 8x6,5 cm.

Kvůli rozměru nevejdou vedle sebe na jednu čtvrtku, tak jsem toho využila a oblepila vždy dva a dva obdélníky do papíru s různým dekorem.



Nakonec si přelepíte vnitřní stranu a základ je hotový.

Na vnitřní přihrádky budete potřebovat dva čtverce o straně 16,3 cm, které si narýhujte a dostříháte následovně a slepte krabičky.

Přestože jsem použila oboustranně potištěný papír, vnitřní strany krabičky jsem si polepila. Takže pokud vyloženě nespěcháte, bude to určitě úhlednější a navíc se ihrádky zase trochu zpevní.


Hotové ihrádky jsem vlepila do desek - jednu přihrádku vždy na dvě přilehlé stěny.

Nakonec budete potřebovat čtverec o délce strany 14,6 cm, ze kterého slepíte víčko úplně stejně jako vnitřní přihrádky a máte hotovo.

Zbývá trochu dozdobit. V kolekci HYGGE, ze které jsem krabičku dělala, je čtvrtka i PL kartička potištěná hrníčky, které se mi moc líbily, tak jsem si pár kafíček vyřízla a ty menší jsem použila jako konfety do chrastítka na víčko.

 




Přeju, ať se krabička podaří a udělá radost.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover