pondělí 12. února 2024

HYGGE stránka do alba podle sketche / MÍŠA

Čau holky. Po delší době jsem tady s inspirací já, ale o zásluhy se tentokrát podělím s naší ředitelkou blogu Leuškou. Lea totiž vytvořila tenhle skvělý sketch ke kolekci HYGGE, podle kterého jsem si já nalepila stránku do alba.

Chtěla jsem hrozně využít papír s motivem dřeva a moje volba padla na parkety. Konkrétně na tyhle moje zamilované ve vzoru stromečku/rybí kosti.

Až budu velká, chci mít takové doma :-D Teď máme podlahy sice jiné, ale i tak je moje doma pro mě oáza klidu. Takže jsem si zvěčnila náš obývák a šup s ním do alba! Jak se totiž znám, bude za rok vypadat úplně jinak.

Taky tak rádi měníte svoje doma, třeba jen maličkosti? Nebo se změnám spíš vyhýbáte? Ať tak či tak, kolekce HYGGE je skvělá záminka, proč si ten svůj koutek světa pěkně zdokumentovat.



Tak snad jsme vás s Leou alespoň trochu inspirovaly a já se budu těšit zase příště!

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover