úterý 13. února 2024

Květnový HYGGE brunch do alba / ALENA

Ahoj, zdravím vás všechny. Doufám, že se máte dobře a jste všichni zdraví. Nám se chřipka a nevyhnula a musím říct, že dlouho jsem nebyla takto KO. Naštěstí už jsem celkem ready až na můj občasný zbytkový kašel. Dnes jsem pro vás chtěla mít nějakou valentýnskou pecku, ale přiznám se, vůbec na to nebyla nálada. Navíc jsem před pár dny projížděla staré fotky v mobilu. Znáte to, jak vám mobil nabízí vzpomínková videa (jabličkáři vědí, u androidů nevím)? No tak mně takhle nabídl vzpomínku na jeden květnový brunch. Když jsem ty fotky uviděla… bylo jasné, že musím tohle a konečně dojde na všechny ty kytky a kafíčka v HYGGE kolekci. Posuďte sami.

Ta obří stěna plná poliček a kytek! Nádhera. Doma by se mi to líbilo taky a vedle knihovna. Upřímně, mně chcípne i umělá kytka. Všechny ty vtipy o kytkách a jejich majitelích, jak je zahubí, jsem já v plné kráse. U nás zalévá kytky partner a vždycky mi říká: “ Ty to nevidíš? Vždyť ta kytka úplně volá dej mi napít.” No nevidím, připomíná mi to dětství, kdy mi tohle přesně říkala mamka a pak dodala: “ Tobě nedám 14 dní napít.”. Nic se nezměnilo, prostě to nevidím. Ale zpět k tématu. Ty poličky se musely přenést na papír. Tohle prostředí a brunch, to přece je ten dánský pomalý způsob života aka Hygge.

Papír jsem si zvolila se zeleným kruhem, protože fotky jsou lehce do zelena. Protože dělám album 9x12, seřízla jsem si ho. Vlastně se mi tenhle useknutý kruh líbí víc než celý. A ze zbytku jsem si nařezala “poličky”. Tu spodní jsem brala spíš jako lištu u podlahy a zbytek poličky na ony kytky!

Takže na poličky kytky, svíčky, kafíčka a rámečky. Pod poličky macrame a světýlka. No a na zem křesílko, kočku, velký kytky a pár knížek. Úplný obývák aka kavárna. Něco jsem pro efekt podlepila 3D oboustrankou. Pokud by vás zajímal rozměr těch fotek nahoře, tak je to koláž tří fotek na klasické 10x15. Jedna fotka má tedy rozměr cca 10x5cm.

Musím teda konstatovat, že v reálu se mi ta stránka líbí mnohem víc než na fotce. Zase je to takový můj mishmash a hlavně, aby tam toho nebylo málo. Doufám, že vám se bude líbit i jen na fotce a něco si taky zkusíte.

A dnes bych se s vámi tímto příspěvkem chtěla rozloučit. Někteří možná víte, vy co ne, tak očekáváme další přírůstek do rodiny a já mám teď tak trochu tvořící krizi. Rozhodla jsem se proto, dát si od lepení pauzu. Nemyslím si, že by to bylo na trvalo, ale teď cítím, že to prostě není 100%. Snad pochopíte a věřím, že ostatní holky tu díru hravě zaplní. Já se možná časem sem tam objevím s nějakým extra příspěvkem.

Mějte se všichni krásně, těšte se na jaro a hlavně tvořte pokud vám to dělá radost.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

4 komentáře:

  1. Ahoj Alčo. Krásná stránka a moc vám to tam sluší na fotkách 🤗 Přeji ti vše jen to nejlepší do nadcházejícího období, ať to vše hezky zvládnete a těším se, až se k nám potom zas připojíš 😉❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka a pro nás veliká inspirace. Přeji , ať si ve zdraví užíváš krásné čekací období, a když bude nálada zastav se na stránkách Paperoama. Všichni se budeme těšit 😉👍

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem milovník pokojovek, tak se ráda nechám stránkou inspirovat. Vybírám si rostliny, které mají rády zalévání méně často a ne každá i přesto přežije, ale pokud ano jsou to nádherné stálice. 😊 A moc gratuluji 👶

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover