čtvrtek 8. února 2024

Jak vytvořit z malého výseku velkou šablonu na vyšívání / MIRKA

Ze staronové kolekce HYGGE nám vzniká jedna krása za druhou, tak doufám, že už jste do ní taky střihli a tvoříte ostošest ;) Na mini albíčka je jako dělaná, ale já mám pro vás dnes inspiraci na velkou stránku



Vždy, když mi přijde domů nová kolekce, přehrabuju se v ní a přemýšlím, co by se na co hodilo. V HYGGE kolekci mi padl do oka výsek monstery z tohoto aršíku. Z mého nápadu zvětšit výsek monstery na obří velikost a přenést ji takovou obří na papír jsem byla tak nadšená, že jsem úplně zapomněla, že mám album ve formátu 9*12 a udělala jsem si velkou čtvercovou stránku :D Ale nevadí, bude na výstavu, nebo ji založím do staršího alba. 



Výsek jsem si naskenovala, v malování zvětšila o několik procent a vytiskla na kancelářský papír. Samo, že jsem velikosti zkoušela, než jsem byla spokojená, ale šlo to rychle. V hlavě jsem měla plus mínus rozložení stránky, věděla jsem, že budu dělat nějaký shluk v levém dolním rohu a menší zdobení pak do pravého rohu. Monsteru jsem si pak přilepila washinou na barevnou čtvrtku z kolekce a proděravěla body na vyšívání.



Při vyšívání jsem postupovala podle rad od Denči (mrkni sem) a šlo to krásně. Díky Denčo za skvělý návod! ;)




Zbytek zdobení už asi komentář nepotřebuje, šoupáníčko šoupání znáte určitě taky ;). Do horního rohu jsem nakonec vyrobila polici, protože celá stránka vlastně tak trochu připomíná obývák a ty výseky si o to vlastně říkají samy



Tak co, půjdete do vyšívání obří monstery taky? ;) Pokud ano, třeba vám přijde vhod moje šablona. Velikost si můžete přizpůsobit v malování.


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover