pondělí 19. února 2024

HYGGE papírové macramé / IVKA

Ahojte želám vám pekný pondelok. Ako sa vám páči kolekcia HYGGE? Mne veľmi, ale vymyslieť nejakú originálnu stránku dá zabrať 😊  hľadala som inšpiráciu čo by som vyrobila až som našla, dokonca u kolegynky z design teamu Papero amo. Konkrétne u Susi

Dlho som mala v hlave že by som chcela spraviť na stránku niečo ako makrame, ale to by bolo časovo náročné a keď som zbadala u Susi jej jeden starší layout tak som si povedala to je ono a pustila som sa do práce. 


Na základ papierového “makrame” budete potrebovať špajlu a nejaký motúz/šnúrku. Ja som použila ITO provázok. Ten som si postupne namotala na pripravenú špajlu.


Papierové ruličkyďalšia vec ktorú somchcela vyskúšať. Pár som si ich vyrobila a následne navliekla na jednotlivé provázky


Aby sa mi to celé nehýbalo použila som na prichytenie celého základu kovovú svorku a špajlu som na krajoch prilepila obojstrannou páskou. Taktiež som zo spodnej strany prilepila aj jednotlivé papierové ruličky. A “makrame”bolo na svete. 



Stačilo už len pridať nejaké tie ozdoby, ja som používala výseky a samolepky z kolekcie.



Tak čo poviete? Ako sa vám páči? Ja som rada ze som sa mohla inšpirovať, ďakujem Susi

Vyskúšali by ste si aj vy takú stránku? Ja jednoznačne odporúčam, nezabudnite sa z výsledkom pochváliť. Ďakujem za váš čas. Teším sa zase na budúce. 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

1 komentář:

Pin It button on image hover