pondělí 22. října 2018

FREESTYLE - Svatební plánovač od ANNIE

Ano, ano, dneska pro tebe mám jednu svatební, tedy přesněji řečeno, předsvatební inspiraci. Moje sestřička se příští rok bude vdávat. Juchůůů a já mám samozřejmě velkou radost a jsem nadšená a hrr se vším jí pomáhat. Naši mají před sebou už čtvrtou svatbu, uf, a ještě je jedna v budoucnu čeká. 
Asi tak před dvěma měsíci mě u kafíčka ségra poprosila, že by si moc přála nějaký takový deníček, do kterého by si mohla zaznamenávat vše důležité ohledně svatby, např. termíny, jména hostů, nápady, webovky, ale taky třeba načrtnout svatební tabuli, navrhnout přáníčka atd. 
Nějakou dobu jsem přemýšlela, jak všechna její přání skloubit dohromady. Nakonec mě inspirovalo jedno video od Steffi Ried a rozhodla jsem se vyrobit TNkové album, které bude obsahovat několik sešitků, tak aby ségra měla možnost nejenom plánovat a zaznamenávat důležité datumy, schůzky a např. adresy, ale měla i spoustu prostoru pro vlastní kreativitu.
 

Co budeš potřebovat:
  • Kartonový základ na desky alba
  • Scrapbookové papíry na desky alba a také na obaly jednotlivých deníčků (já použila 5ks 12x12 a ještě zbylo na kapsičky a zdobení)
  • Papíry na zhotovení vnitřků deníčků (můžeš použít i deníčky hotové a nebo je rozebrat a nakombinovat tak, jak jsem to udělala já)
  • Průchodky a crop a dile kleště
  • Klobouková guma širší (50cm bude stačit)
  • Stužku na zavázání alba
  • Sešívačku, lepidlo, nůžky
  • Další ozdoby, dle tvé fantazie
Ségru jsem nechala prošmejdit mou pracovnu, aby si vybrala papíry, které se ji líbí.
 
A pak už jsem se pustila do práce. Doma mám dva rozměry TN deníčků. Já si pro tento projekt vybrala ten menší formát. Ten větší můžete najít u holek v obchůdku tady
 

Od toho se pak i odvíjela velikost alba.
 
Do desek alba jsem umístila čtyři průchodky, dvě nahoru a dvě dolů a protáhla jimi kloboukovou gumu. 
 
Teď přišla na řadu výroba deníčků. Deníčky je možné si do alba koupit již hotové, vyrobit si je, a nebo jako já si zvolit něco mezi tím. Doma jsem posbírala všechna moje TNka, která byla buďto prázdná nebo třeba jen z části popsaná. Všechny jsem je zbavila obalu a sponek a namixovala je tak, jak mi to pasovalo. Usnadnilo mi to práci a ještě jsem zužitkovala to, co by jinak leželo nevyužité. 
 
Hodně jsem přemýšlela nad tím, kolik deníčků vyrobit a jak je rozdělit a co všechno by měl takový svatební plánovač obsahovat. Pomohlo mi, když jsem si prostě napsala všechny možné kategorie na lepící papírky a následně si je přiřadila k papírům vypreparovaných z deníčků (linkovaný, prázdný, puntíkovaný). 
 
Každý deníček obsahuje několik sekcí, každá je rozdělena tmavším papírem, na kterém je vždy ručně psaný název ve věnečku (větvička z razítek od PA). Tentokrát jsem psát musela a jakž takž se to povedlo. Obal je tvořený jedním listem vellumu ozdobený bílým ebossováním. Kde to šlo, přidala jsem kapsičku (na vizitky, doklady, však víš)
 
Nakonec vznikly tři deníčky. Může je mít všechny dohromady v albu a nebo si jednoduše vytáhnout ten, který bude zrovna potřebovat. Snažila jsem se moc nezdobit, ani nepsat, aby se ségra sama mohla vyřádit (malovat, psát, doodlit, lepit fotky). Nakonec jsem jí ještě přidala plastovou kapsu ze svého TNka, do které jsem jí dala nějaké visačky, washi a dřevěné výseky. 
 


Uf, dalo mi to sice hodně práce a přemýšlení, ale o to více radosti z toho, jak bude ségra nadšená a jak se pak spolu po letech budeme dívat na to, co si do deníčku zaznamenala. A jestli máš ještě chviličku, nachystala jsem pro tebe krátké video hotového svatebního planneru. Měj se hezky. Annie

VIDEO

12 komentářů:

  1. Ty jo, Ani, to je veledílo! A co teprve, až bude vyplněné! Jsi neskutečně šikovná a nápaditá :) Sestře ať se líbí a povede se nejenom plánování ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné 👍👍👍 Nádherná práce, to je výborný nápad, mít poznámky pohromadě, vůbec z takové akce jako je svatba. Bude to krásné prohlížení, až to bude zaplněno. Tak nám třeba ukážeš? 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Irenko moc dekuji☺️ Taky už se nemůžu dočkat, až to ségra zaplní a ukáže mi ho plný a taky jsem zvědavá na co jsem zapomněla🙈 holt já měla svatbu před 7 lety a už si přesně nepamatuju, co vše to obnáší

    OdpovědětVymazat
  4. No teda. Jezdím zrovna s kočárkem, s otevřenou pusou sleduju video až
    jsem málem narazila do sloupu😀úžasné nápadité a chci se znova vdavat s tímto plánovačem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu Lei ty jsi zlata🙈😘 no snad se ji bude dobře plánovat, si říkám, zem je Škoda, že za mě ještě nic takového nebylo, nebo jsem o tom nevěděla☺️

      Vymazat
  5. Ani to je nádhera, škoda, že už jsem vdaná, hned bych si u tebe udělala objednávku :-D ;-) krásné moc :-)

    OdpovědětVymazat
  6. boze to je krasa. uzasne. a co to dokonale pismo ? presne taky font by sa mi pacil na vsetko :) fakt super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali zlatenko no tento font je jediný, který jakš takš zvládnu 🙈😂 alb se od holek ještě co učit. Moc děkuji

      Vymazat
  7. Ani, to je tak nádherné a propracované! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover