sobota 6. října 2018

OLDIES but goodies - PL stránka z CARD kitu od ALENY

Jsem tu zpět po měsíční odmlce a rovnou s rubrikou Oldies. Dneska si zavzpomínáme skoro na začátek roku, přesněji řečeno na únor. Jistě si pamatujete valentýnský Card kit od Silvie. Já jsem z něj pár přání slepila, ale taky jsem ho použila v PL albu. Divné ta tom nebude vůbec nic, protože padl na valentýnský týden, ale překvapilo mě, jak se růžičky skvěle hodily k zasněženému Ještědu.


Z kitu jsem využila dá se říct skoro všechno. Hlášky, ač byly zamilované, daly se aplikovat i na události běžného týdne. Abecedu jsem zvolila z podzimniho page kitu, protoze mi přišla nejvíc univerzální z větších abeced. Rozuměj v té době. Stránku jsem lepila začátkem jara. Kdybych ji lepila teď, nejspíš bych vzala tu z letního my life kitu nebo tu samou, ale v barevné kombinaci.



Na stránce jsem místo jedné kartičky použila obal od příboru z restaurace Chicago v Liberci, kterou vám doporučuji, protože to byl luxus. Vzala jsem si tenkrát ten obal nahodou a pak při lepení, jsem zjistila, že přesně pasuje do kapsy. Navíc, mi došly papíry, a tak jsem vyřešila dvě mouchy jednou ranou.



Doufám, že se ti Card kit PL inspirace líbila a používáš kity i jinak, než jsou primárně určeny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover