úterý 9. října 2018

FREESTYLE - organizace pracovny u JANY V.

Strááášně dlouho se tu neobjevil článek na organizaci pracovny, co říkáte? Na jaře u nás v bytě proběhla trochu škatulata, škatulata a pracovna se prohazovala s ložnicí. Původní články o mé pracovně z roku 2016 jsou zde, tady a tu. V nové místnosti jsem si sice nábytek rozložila prakticky totožně, ale pár organizačních změn nastalo. 
A co se změnilo? Přibylo dost materiálu (především Papero amo) – a to i přestože se snažím průběžně i části posílat dál; přibylo nepořádku (šuplíky nechávám dost napospas dvouletému synovi; je to vidět hlavně u raznicového šuplíku..); přibyla řada dalších zálib (ve scrap koutku se mi musí smrsknout i potřeby pro šití, pletení, vyšívání, práci se dřevem, korálky a mnoho dalšího), ale PŘEDEVŠÍM! jsem před pár měsíci rozdělila kitové balíčky. Byl to dlouho zvažovaný krok a teď lituju jen, že jsem to neudělala už dřív. Moc mi to vyhovuje! Vím, že se na to občas ptáte ve FB skupince, tak za mě ano – má to pro mě samá pozitiva. Vůbec mi nevadí, že sladěný materiál z jednoho kitu tak už není pohromadě. Pohromadě zůstanou ve folii jen papíry a jejich odstřižky, zvlášť pak putují výseky, samolepky, chipboardy apod. Mnohem lépe se mi tak kombinuje vše dohromady a mnohem častěji a víc se tak vracím i ke starším materiálům, což byl můj hlavní cíl :-)
Protože jsem o celé pracovně natočila video (pro ty, kdo si najdou, ehm, půl hodinku času), tak následující obrázky jsou jen s kratičkými komentáři.
 
Celkový pohled:

Zleva postupně – odkládací stolek:
 
Dole razítka
 
...a nahoře Big shot a vyřezávací šablonky.
 
Na menším stole krom počítače jen organizér s psacími potřebami, nůžkami a převážně Thickers abecedami.
 
Hlavní pracovní plocha je OSB deska z jedné strany opřená o díl Kallax z Ikey.
 
Box s lepidly apod.
 
Zbytky kitů, tedy v podstatě jen papíry, případně velké 12*12“ abecedy. Dále jednobarevné papíry apod.
 
V malých šanonech jsou výseky z Page, event. Extra kitů chronologicky za sebou.
 
Kuk po stůl :-) Odtud vytahuju podle potřeby šicí nebo psací strroj. V policích jsou na scrap jen krabice s washi páskami a stužkami.
 
Na parapetu malá řezačka, pod ním zasunutá police s pár drobnostmi. Na malém tácku datumovka, ořezávátka a jiné často používané drobnosti. 
 
Šuplíky Alex a na něm papíry a box s ozdobama.
 
Velké papíry
 
Box se samolepkami, „dřevěnými“ výseky apod.
 
 
Za sebou podle mých interních kategorií.
 
První šuplík
 
Šuplík s odstřižkama
 
Základy přáníček a jiné.
 
Raznice a spol.
 
Police
 
V krabičkách např. inkousty a „dřevěné“ výseky z kitů.
 
Enamelky, visačky.
 
Výstavka, akvarelové pastelky.
 
Nejmilejší část.
 
Ozdoby (ne-PA)
 
Ozdoby PA – výseky z ML a kolekcí + abecedy; malé sady papírů.
 
PA kartičky ve starém dřevěném příborníku
 

Na závěr motivačka pro mě: už asi dva rok nachystaná a netknutá krabice s fotkama i veškerým ladícím materiálem pro svatební minialbum :-D Už „jen“ dodělat...
 
A zde to slíbené video:
VIDEO
Tak a já se těším, že si na uklizeném stole vytáhnu krásný podzimní Page kit, koukat u toho budu z okna na barevné stromy a celé si to zase zabordelím. A potom workshopový balíček... už tento měsíc, přátelé, woohooo!!

9 komentářů:

  1. wau, mám inspiraci na úpravu svého koutku. Jen si na to udělat čas, protože je někdy fakt, že než začnu vůbec něco tvořit, trvá mi delší dobu si to všechno přichystat. Budu potřebovat uvolnit jednu skříňku více potřebným věcem :) příborník je TOP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, Peti, tohle presne nezavidim holkam, co nemaji aspon mini koutecek. Kdybych musela vse pokazde vyndavat, tak neudelam nic. Jsem rada, ze jsem prinesla aspon kousek inspirace ;-)

      Vymazat
  2. Janinko, super! Já se k reorganizaci pořád chystám a nikdy se úplně nezakousnu a neudělám to ... 😔 Přijeď! 😘 Krabicka na chipboardům mě MOC potěšila ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt muzu prijet?! nerikej dvakrat ;-) Jj, krabicka musela dostat cestny obsah :-)

      Vymazat
  3. Díky moc, bylo to jako ty - velmi podrobné a velmi inspirující! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Já si říkala, že ten pokoj znám jinak :) A v novém to máš opět moc krásné. Tak ať se ti tam hezky tvoří ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda přijdu, jen teď válčíme s bacilem. Tak až budeme fit, přijdeme se podívat :)

      Vymazat

Pin It button on image hover