pátek 12. října 2018

MY LIFE KIT projekty - IVA


Krásný den přeji a dneska jsme tady tak trošku neplánovaně opět já a moje další mylifekitová inspirace. Vybrala jsem si 37.týden na scrapnutí a bude to vlastně spolupráce s ostatníma holkama :-) Právě na tento víkend jsem měly naplánovaný teambuilding s holkama z PA. Byl to pro mě super zážitek a konečně jsme mohla holky osobně poznat. A úplně nejlepší na tom bylo, že jsem si celou dobu mohla jen užívat a nemusela jsem vůbec fotit, protože všechny holky si s sebou vzaly svoje nabušený foťáky a fotily o stošest. Navíc já většinou fotím stejně jen na mobil a naše rodinné momentky. Se zrcadlovkou se mi tahat nechce a než si všechno našteluju, tak jsou holky úplně někde jinde. No celkem přemýšlím, jestli by to bylo lepší, kdybych si pořídila kompaktnější bezzrcadlovku, jestli bych ji používala víc… Jak to vlastně máte vy s focením a foťákem? 
Tak jsem se teď rozvášnila, ale vrátím se zpátky ke scrapu a mé PL stránce.


Jelikož jsem měla k dispozici hodně krásných fotek, tak jsme zjistila, že nemám kam napsat journaling. Lámala jsme si hlavu, jak to tam všechno “vecpat” a najednou jsem si vzpomněla na odklápěcí kapsu, kterou jsem si už dlouho chtěla vyzkoušet. Celý journaling jsem napsala na kartičku 4x6” a schovala ji pod kapsičku s fotkama, kterou jsem přifusovala k velké kapse. Jako úvodní kartičku jsem si vybrala tu s lístečkovým věnečkem a od ní se odvíjelo i zdobení zbytku stránky. Z Extra kitu jsem si vybrala průhledné samolepky různých větviček a lístečků a některé lepila přímo na kartičky a některé nejdříve na bílý podkladový papír, vystřihla je a pak až je lepila na požadované místo, většinou někam pod fotku.


V My life kitu jsou i lístečkové papírové výseky a chipboardy, které se výborně hodily k těm super fotkám spadeného listí, šípků a bobulí, jež fotila Alenka.


No a nemohla jsem opomenout moje nejoblíbenější samolepky z této sady a to jsou pluska, kterých je na aršíku opravdu bohatě, a to v nejrůznějších barvách a velikostech. Navíc jim člověk může dodat plastičnosti díky chipboardům.


Lucce se tahle kolekce opravdu vydařila a podzimní tvoření jde úplně samo od ruky. Pokud jsi už také něco slepila, nezapomeň se nám s tím pochlubit v naší facebookové galerii. Tvoření zdar.

2 komentáře:

  1. Krása, Ivi! Taky už se snad k fotkám z výletu dostanu. :) A ty tvoje kočičky maličký! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně podzimní! Koťátka jsou nádherná ;) Moc mě mrzí, že jsem tam s vámi nemohla být ... :/

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover