sobota 13. října 2018

PRODUKT PA - návod na shadow box od ADÉLY

Moje dnešní inspirace není úplně barevně vyladěná, ale měla jsem v hlavě pár nápadů, které jsem si chtěla vyzkoušet a taky jsem pro vás připravila návod na „shadow box“ přání, kterým určitě překvapíte. Ze své razítkové zásoby jsem si vybrala sadu s větvičkami a věncem a sadu s velkou růží.
 
Možná jste si všimli, že ráda seřezávám přední stranu přání nebo dělám různé výřezy/průhledy. Sice jsem z prvního přání seřízla celkem dost plochy, ale pořád je uvnitř dost místa k napsání textu. Části, které jsou vidět jsem potiskla malými větvičkami a bobulkami. Už se moc těším, až z této sady použiju i věnec – na Vánoce bude ideální.
 
Přidala jsem jen nápis z úžasné narozeninové sady a převázala provázkem.
 
Černá, bílá a zlatá – to je elegantní kombinace, kterou jsem za těch několik let mého papírového tvoření, moc nepoužívala. Tak bylo načase to napravit. Zlatou barvou jsem si plochým štětcem udělala pár tahů a doplnila razítkem velké růže na vellumu.
 
Motiv je černě embossovaný a natiskla jsem si ho třikrát. Dva květy jsem vystřihla tak, že mají o pár lístků méně, abych je mohla navrstvit. Ve středu jsem je podlepila 3D čtverečky a vše pak zakryla několika kapkami Nuvodrops.
 
Teď se už dostáváme k shadow box přání. Nejprve jsem si několik květů a lístků natiskla na akvarelový karton. Použila jsem techniku horkého embossingu a vybarvování akvarelovými fixy
 
I když to na první pohled vypadá složitě, věřte, že je to jednoduché a věřím, že si budete chtít takové přání hned vyzkoušet. Budete potřebovat řezačku s rýhovacím jezdcem nebo rýhovací desku. Základ přání je v klasickém rozměru 10,5x15cm. Přední strana bude hladká a na levé straně vnitřní části si udělejte rýhu 1cm od okraje. Ve výsledku bude uvnitř „krabička“ široká 9,5cm a vysoká 1cm. Ta bude ze dvou vrstev – horní část z bílého kartonu a vnitřní z barevného. Uřízněte si tedy bílý karton o rozměru 11,5x15cm a udělejte rýhy 1cm od delších okrajů a ohněte.
 
Z barevného kartonu si vyřízněte obdélník 10,5x15cm a ohněte 0,5cm od okraje, resp. můžete o malinko víc, protože ho budete vlepovat do bílého dílu a tak by měl být menší o tloušťku kartonu.
 
Vyřízněte si otvory a na okraje si nalepte oboustrannou pásku.
 
Můžete začít vše slepovat – nejprve bílý díl k pravému okraji základu přání, potom barevnou část.
 
Pak celou krabičku zafixujte i na levé straně. Tady vidíte, že jsem ten kytičkovaný karton měla ohnout na krajích ještě víc, protože se mi uvnitř mírně prohýbá.
 
Přichází zábavná část – lepení květin a zdobení. Nuvo drops jsou k tomu ideální. Celé přání se při zavření lehce složí a bez problémů se vejde do běžné obálky.
 
Při vybarvování květin jsem sáhla po zelenomodrých odstínech a zjistila jsem, že bych tyto růže klidně mohla vydávat i za sukulenty, které jsou ještě celkem „v kurzu“.
 

Tako co, zkusíte to taky? Třeba s materiálem z nového card kitu? A výsledek nám ukážete, že jo? Celá facebookovápaperoamo rodina se moc těší!
 
♡ 
Adéla

2 komentáře:

Pin It button on image hover