pondělí 20. července 2020

Léto ve městě v diáři / VALIKA


Ahojte, 
Hlásim sa s mojou dávkou inšpirácie z júlového kitu. Skvelý dizajn, veľmi nápaditý, roztomilý ... Ideálny pre dokumentovanie tohto jesenného leta.



Neviem prečo sa mi tento kit zdal na prvý pohľad tmavý. V skutočnosti má ten najkrajší a najjemnejší odtieň modrej skombinovaný s dúhami a balónmi, to bola láska na prvý pohľad.


Tvorila som v miernej depresii a dlho som premýšľala čo doplním do frázy: toto leto bude ... lebo úprimne som chcela napísať na ho***. Rozhodla som sa však ponechať môj vizuálny diár  (Happy Planner) optimistický a dobre som urobila.


Dievčatá mali pravdu - tento kit je ideálny pre dokumentovanie leta v meste.


Ale nielen to. Keď som uvidela tie modré domčeky, tak som sa schuti zasmiala. Nebolo to dohodnuté a myslím, že som veľmi nezverejňovala fotku nášho domu, ale toto bolo neskutočné prepojenie. Tento kit je totiž ideálny pre dokumentovanie vonkajších prác okolo nášho modrého domu.


Dievčatá mali v ponuke inšpiračné kartičky do HP a tak som si ich kúpila. Nemôžem prelinkovať, lebo som kúpila obidva kusy aj do budúcna.
  

Prvýkrát som však ozdobila aj zadnú stranu. To ešte určite zopakujem aj  v budúcnosti.


Vždy si nalepím aspoň 2 týždne dopredu. Väčšinou nemám presnú predstavu čo sa stane a tak len nalepím kartičky. 


V poslednej dobe neviem odolať a vždy použijem aj 3D penovú pásku. 


Podľa mňa je to absťák od cardmakingu. Bez sklápačiek to neide.


Úprimne tieto týždne, ktoré si vopred pred pripravím nepatria medzi tie najkrajšie v mojom diári. Ale sú nalepené a to sa počíta. Taktiež je to prvýkrát kedy som aktuálna a nič nedorábam po XY mesiacoch a je to super pocit. 



Dizajn týchto kartičiek bol viac menej vertikálny, a tak som mala veľa zvyšných papierikov. Tie som povystrihovala a vytvorila ešte stránku v TN (Travelers Notebook).


Áno vystrihla som aj tie mini pidi obláčiky. Každopádne je úžasné čo všetko sa dá s týmto kitom vytvoriť. Nestíham sa čudovať a diviť čo baby tento mesiac prezentujú.

Ale nehanbite sa ani vy. Viem, že toho máte veľa a užívate si prázdniny, ale hoďte niečo aj na Instagram s #paperoamo. To ja sledujem poctivo.

Ďakujem, že ste sa zastavili. Vidíme sa čoskoro s ďalšou dávkou inšpirácie
Valika 

4 komentáře:

  1. Vy mě tak lákáte s tím HP všechny 😅
    máš to boží ❤️ vystřihnout minipidi mráčky jakože fuuuu 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak sú vystrihnuté ale ako to je už o inom. tak je to taka oddychovka ten HP ♥ diky za koment zlato ♥

      Vymazat
  2. Vali, máš to premakane uplne cele a uplne vsetko. Chcela by som si niekedy prelistovat aspon par stranok nazivo☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej mirka ty si zlaticko. tak to by bolo skvele. uplne si to neviem predstavit lebo ten planner je strasne tazky a uz ho neviem zatvoriť :-D ale snad nieco vymyslim na team building ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover