čtvrtek 16. července 2020

Projekty z kitu Léto ve městě / LEONA


Ahoj! I já vám dnes ukážu inspiraci z nového my life kitu Léto ve městě. Inspiraci od Annie nebo Adélky už jste mohli vidět TADY a tu.  Pod rukama mi vzniklo hned několik projektů, taková všehochuť. Však se pojďte podívat.




Jako vždy jsem s novým kitem zaplnila i týden v mém Planneru. 


Ke kitu jsem si vybrala tuto malou samolepící abecedu. Vlevo jsem si nastříhala do okýnek různé PL kartičky. Ke klukům na první fotce jsem nalepila pejsky, kterými se to v kitu hemží. Používala jsem malé nápisy z archu samolepek a sem tam nějaké výseky.


Pravá stránka, tak tam jsem trochu experimentovala. Kartičku s nápisem "společně" jsem nařízla a do ní vložila fotku. 


Nahoře jsem si z jedné kartičky s domečky udělala kapsu a do ní vložila visačku s fotkami. Ty průhledné nápisy v kitu jsou úžasné!


Fotku jsem doplnila malou visačkou a nápisem "originál".


Jedinou ozdobou, kterou v kitu nenajdete, je žlutý štítek. To jsem potřebovala nějak vykompenzovat žlutou barvu na fotkách.


Z kitu jsem si dále slepila 8,5 x 11 stránku, kterou jsem vyplnila mezeru v loňském albu. Není to sice letní fotka, ale je z města 


Vybrala jsem si kartičky, ozdoby a vyskládala je na stránku. Přišlo mi to takové holé, tak jsem vzala černou pastu, šablonu a trochu si zapatlala.


Lepení už pak bylo jednoduché: pod fotku jsem navrstvila tři kartičky. Uprostřed stránky figuruje  průhledná samolepka s nápisem.


Dole na stránku jsem pak nalepila domečky, kočku a výsek s nápisem.


Tak a teď přichází na řadu 12x12 čtvrtka s výsekem. 


Ano, vidíte dobře, Advent v Brně! Když jsem viděla ten výsek kolotoče a PL kartičku s kolotoči, vzpomněla jsem si na díru v albu 2018. To jsme tenkrát vzali syna na adventní kolo. Nedalo se jinak, než to konečně scrapnout. 


Okýnka jsem střídavě podlepila kartičkami a fotkami a různě dozdobila domečky, nápisy, kočkami…


Výsek kolotoče samozřejmě nesmí chybět.


Doprostřed jsem pomocí bílé pěnové abecedy udělala nadpis a text jsem dopsala bílou gelovkou.


Poslední, co jsem zatím s kitem stihla, je opět jeden rest z loňska, tentokrát 8,5x11 kapsičková stránka.


Uprostřed figuruje kartička s pejsky, doplněná nápisem kamarádi. Nasvislo jsem ještě umístila výseky oblíbené místo a společně.


Text jsem vytiskla na kartičku s autíčkem.


A vlevo dole jsem jednu kartičku s domečky jen dozdobila kočičkou, nápisem, ptáčky a balonem. 


Jednoduchá stránka a je hotovo!

Pokud jste dočetli až na konec, moc děkuji. Těším se i na vaši inspiraci z tohoto kitu! Mě naprosto nadchnul a určitě ještě ledasco slepím.

Hezký zbytek týdne!
Leona

7 komentářů:

  1. Leonko, to je teda krásná záplava inspirace ☺️ Kapsička v planneru je super a libi se mi i stranka s ruskym kolem, to byl super napad pouzit na ni zrovna tuhle vysekovku, asi se necham inspirovat ☺️

    OdpovědětVymazat
  2. klobuk dolu. tolko krasnych projektov. to je bomba ♥ extra mega davka inspiracie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji❤️ když už byl kit na stole nedalo se jinak 🙂

      Vymazat
  3. Ty jedeš teda 😍😍😍 tvůj HP chci vidět naživo prosím ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti díky. Nějak mě ten kit chytnul, navíc jsem měla jednu volnou sobotu (rozumněj sama doma!) pršelo tak jsem tvořila 🙂 ráda ukážu hned jak bude příležitost 🙂

      Vymazat
  4. Super inspirace! Ty už jsi toho stihla tolik!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover