úterý 14. července 2020

Piknik a Léto ve městě / ADÉLA

Dnes jsem si pro vás připravila dvě stránky – jedna je v PL formátu a jedna velká. Moc se mi hodila nová kolekce Léto ve městě, protože jsem si chtěla scrapnout piknik v parku. Ale nebojte, holky jsou v eshopu dost vybavené, takže pokud plánujete výlety v lese nebo pojedete k moři, udělejte si pořádnou zásobu originálních výseků a ozdob.

V kitu najdete hodně psů, koček i prapodivných kaktusů – ty jsou parádní! Věděla jsem, že protější stránka bude mít fotku ve tvaru kruhu, tak jsem stejný motiv zopakovala i na kapsové stránce a kus velké fotky prostě odřízla a podložila kartičkou.
 

Některé kartičky mají text na delším okraji, tak jsem se mu přizpůsobila. Je to aspoň trochu změna v mé obvyklé pravidelnosti.
 

Samolepky s průhledným pozadím jsou taky super a ke kartičce s roztomilým vzorem už není potřeba nic dalšího přidávat.


Už si ani nevzpomínám, kdy jsem do alba na jednu stránku nacpala celý týden. Myslím, že pohodový piknik v parku si zaslouží stránku celou a ne jen pidi fotku v koláži.

Celá kolekce má tlumené, mírně retro barvy a ty domečky! Nádhera!


Na další stránku jsem využila papír z dlouho očekávané kolekce Abril od designérky Lora Bailora. Upřímně musím říct, že mě po letech scrapování jen tak něco nenadchne, ale toto? Naprostá dokonalost! Jemné barvy i motivy, které jsou v záplavě divočejších vzorů amerických značek příjemným osvěžením. Tedy pro mě, milovníka jemnosti, minimalismu a tak…

Myslím, že aktuální kit s papíru od Lory krásně barevně ladí.
Krom kruhových výřezů jsem přidala i roztomilé výseky domečků.


Neodolala jsem ani několika vyřezávacím šablonám a jsem ráda, protože origami ptáčci jsou krásným jemným detailem.


Užívejte si léto a hodně foťte a pište si poznámky. Pak doma sednete a všechny úžasné vzpomínky zaznamenáte pro budoucí generace.

♡ 

Adéla

10 komentářů:

  1. Opět jemnost, něžnost nádhera❤️ Ady zbožňuju tvé detily- ptáčci, enamelky a ten journaling. Naadhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ani. Třeba si časem zase troufnu na ruční psaní, protože u tebe to vypadá vždycky skvěle! :)

      Vymazat
  2. Adélko, opravdu obdivuju, jak i z takového barevného a hravého kitu dokážeš vykouzlit takovou jemnou něžnost... je to překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát není kit tak barevně divoký, tak to byla hračka. :)

      Vymazat
  3. Krásné stránky 😍 a ty enamelky, ty jsou super, já je furt nějak neumím používat nebo na ně rovnou zapomenu 🙈

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko, máš to moc krásné a něžné jako vždycky ☺️ A ještě jednou děkuji 😘😉

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné vzpomínky :-) Já mám akorát fotografie, ale taková koláž by byla mnohem zajímavější. S dětmi trávíme hodně času v parku nebo někde u vody. když je ale opravdu velké horko, tak jsme spíš doma. Pořídili jsme si klimatizaci do bytu , takže tu máme v létě hezky :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou základ! To pak už stránky do alba půjdou rychle. :)

      Vymazat

Pin It button on image hover