úterý 23. března 2021

Kapsičková inspirace z kitu / PETRA

 Spolu doma 2 / březen 2021

Ahoj všichni! V Project life albu mám z loňského roku pořádné mezery, tak jsem se rozhodla je postupně vyplňovat. Kit Spolu doma na mě působí tak nějak jarně, takže jsem si nalepila jeden loňský dubnový týden.


Fotek bylo v tom týdnu víc než dost a divím se, že jsem jich tolik na stránku vměstnala. Kartičky jsem vybírala v růžové a světle modré. Líbí se mi ale i kombinace těchto dvou barev s tmavě modrou, které jste mohli vidět třeba u Janičky S. tady. 

Na označení dnů jsem použila kitové výseky. Kartičku s řádky jsem z půlky přelepila fotkou a na journaling mi stačil zbytek řádků nad fotkou.

Kruhový výsek jsem podlepila kouskem vellumového papíru a na střed jsem přidala malou abecedu pro označení týdne. Doplnila jsem roští a úvodní kartička byla hotová.

Do velkých kartiček se dá vměstnat víc než jedna fotka. Zbytek místa jsem doplnila journalingem, který jsem ale raději otočila. Kdybych psala normálně, tak bych nejspíš veškerá slova musela rozdělovat, protože tolik místa zase vedle fotek nezbylo. Journaling ,,na stojáka“ mi ale nijak nevadí, ba naopak si myslí, že to stránku trochu oživí.

Na každou stránku se snažím přidat nějakou kartičku s předtištěným nápisem. Vedle potom velká fotka na kartičce s rámečkem.

Na malé výseky rámečků jsem přidala texty.

Velká samolepka RODINA se mi moc líbí. Nalepila jsem ji k jediné společné fotce, kterou z tohoto týdne máme, jen chudák Lucinka se na ní škňůří do sluníčka.

Jako poslední vás chci spíš upozornit na to, co je na fotkách, než co a jak a kam jsem nalepila. Vloni jsme si totiž vyrobili parádní zvonkohru na zahradu. Po zimě máme každý rok za domem mezi keři spoustu prázdných šnečích ulit. Posbírali jsme je a všechny nám je táta provrtal malým vrtáčkem. Potom jsme každou ulitu nabarvili – měli jsme zbytky barev na dřevo, ale drží to perfektně. Po zaschnutí jsme je navlékali střídavě s korálkami na motouz. Svázali jsme k sobě šest stejně velkých klacíků tak, aby vytvořili vršek zvonkohry a na každý konec jsme navázali jeden provaz s ulitami. Zvonkohra nám visí už rok na zahradě a pořád z ní máme radost. A do tvoření jsme se zapojili celá rodina, takže ideální aktivita v této né moc pěkné době…

To je ode mě dneska vše. Mějte krásný den!

1 komentář:

  1. Moc krásná stránka, Peti! Ten věneček s vellumem je super nápad, můžu si ho půjčit? ☺️ No a zvonkohra je boží, tu jsem obdivovala už loni ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover