pondělí 26. dubna 2021

Kapsová velikonoční stránka / ANNIE

 Page kit Už kvetou / duben 2021

Tolik krásy, co už jsi mohla tento měsíc vidět na blogu z dubnového page kitu Už kvetou. I já jsem se nakonec nechala zlákat a pustila se do zdokumentování letošních Velikonoc a vznikla jedna PL stránka, kterou ti dnes ukážu.


Nejdříve jsem si ani nebyla jistá, jestli to na stránku bude stačit. Zjistila jsem, že nemám skoro žádné fotky. Letos ty Velikonoce byly na mě až moc klidné. Snažili jsme se je oslavit v rámci možností, ale tak nějak to nebylo ono. Přemýšlela jsem, jestli chci i tyto pocity v albu. Nakonec jsem se rozhodla, že chci. Chci se jednou podívat na to, jak jsme si dokázali užít maličkosti a těšili se z toho, co bylo možné.

Na stránku jsem použila kapsy 12x12 od WeR memory keepers a seřízla je tak, aby mi šly do alba 9x12. Tím jak byly kapsy rozloženy, mi zbylo jen zafusovat (pomocí fuse tool) prostřední část. Vznikl zase trošku jiný formát a taky jsem použila něco, co mi už doma dlouho leží.

Vybrala jsem si ten nejhezčí papír z kitu a seřízla jej. No a ouha. Dvakrát měř, jednou řež, že. Prostě jsem ho řízla blbě😊

Naštěští mi pomohla bílá čtvrtka, kterou jsem použila jako podklad pro celé PLko. Vložila jsem i pod barevnou stránku a zachránila jsem tu svou školáckou chybu.

Jako hlavní titulku jsem použila krásný nápis Velikonoce, který je na pěnovce. Doplnila jsem zelenkavou abecedou.

Fotky jsem ozdobila frázemi z kitu, a taky těmi krásnými výseky vajíček, kytiček a slepičky s kuřátky. Journaling jsem tentokrát napsala na PC, hlavně kvůli délce.

Nakonec mám ze stránky moc dobrý pocit. Musím říct, že v tomto případě mi pomohl hlavně kit, který je tak veselý a plný barviček, že i stránka je plná radosti.

Měj se hezky

1 komentář:

  1. Ani, máš to nádherné. Je dobře, že ses rozhodla pro zaznamenání i takových Velikonoc, nezbývá nám než doufat, že ty příští už budou normální ❤️ a ten nápis na pěnovce je perfektní 👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover