úterý 6. dubna 2021

První diářová inspirace z kitu Už kvetou / JANA B.

 kit Už kvetou / duben 2021

Moc vás zdravím po Velikonocích (doufám, že jste si prodloužený víkend a svátky jara jaksepatří užili) a hned bez otálení jdeme na inspiraci z nového kitu Už kvetou. Jak se vám kit líbí?


Já myslím, že vellum s černým potiskem nás všechny nadchnul. Přemýšlím zatím, co s ním provedu, ale jsem si jistá, že na nějakou inspiraci nebudete dlouho čekat: holky jistě něco luxusního vymyslí!

Kit si prozatím šetřím na zdokumentování letošních Velikonoc (jestli mě nenapadne něco jiného), takže jsem zabrousila do loňského roku a zpracovala si další dvoustranu ze sešitků Storyline Chapters od Heidi Swapp. Stejně jako včera Adél jsem se nechala vést nádherným sketchem od Jani S. (nebudu zastírat, že mě na myšlenku sketche přivedla právě ona!). Ale i tady je vidět, jak různé mohou být interpretace jednoho sketche! Já jsem ten svůj přetočila na vertikálu a pak jen volně poskládala svoje obdélníčky. Velký nápis nesměl chytět a i když už mám slovo jaro na mnoha předchozích stránkách, to se prostě neokouká. 


Obdélníčky jsou vystřižené ze dvou papírů, za mě těch nejhezčích z kitu. Ten watercolour se rozpitými se barvami je dokonalý!


Dva obdélníčky jsem si proděravěla a prošila nití. Piplačka, ale vyšívací bavlnka mi sešit na můj vkus moc nafukuje. 


Tyhle frázové samolepky jsem si v poslední době hodně oblíbila. Hlavně do diáře jsou skvělé! Pokud vím, že samolepka půjde přes fotku nebo papír, podlepuji ji papírem (nemám ráda, když samolepka přes okraj fotky vytvoří hrbolek). Nápisy píšu jedině tímto skvělým kaligrafickým perem od Kuretake. Je nejlepší! A držák!


Na protější stranu padla velká fotka. Krásně se se členěnou kompozicí sketche doplňují. Nápis květen jsem vytvořila ze slova KVETE a písmenko U jsem předělala na N. Háček nad E neřeším. 


Další restík hotov a tímto se s vámi dnes loučím. Těším se, co zajímavého nám z kitu holky ukážou a pokud něco slepíte i vy, nahrajte nám to do Facebookové skupiny. My se vašimi dílky tak rády kocháme!

4 komentáře:

  1. KVETEN! 😍 Tleskám, ty si poradíš vždycky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... ten háček mi chybí! Kdybys mi ho někde do nějakého kitu propašovala :D Moc se ti povedl, Luci!

      Vymazat
  2. Jani, to je boží dvoustránka. Já si taky na jaře všechno rozkvetajici fotím, je to vždy jako zázrak po té zimě ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tak, přitom je to každý rok stejný, viď, ale pokaždé mě to zas a znovu dojme. Děkuji, Miri!

      Vymazat

Pin It button on image hover