úterý 27. dubna 2021

Stránka o zahradničení / MIRKA

 kit Už kvetou / duben 2021

V dubnovém kitu najdete kromě kytiček a velikonočních motivů i jeden aršík samolepek se zahradní tématikou. Na použití těchto samolepek jsem se moc těšila a plánovala jsem si, jak konečně zdokumentuji naše sázení a setí (většinou si na focení totiž vzpomenu až při sklizni). No a co myslíte? Nemám zaseto ani semínko. Duben mě totiž pěkně převezl, když se převlékl za únor! Jelikož už jsem měla ale předchystanou stránku, použila jsem ji nakonec na jednu vtipnou samofotku s vypěstovanou mrkví.


Na stránku jsem použila kraftovou čtvrtku, která byla v kitu a nožíkem do ní nařezala vlnovky, jakože brázdy (nebo řádky, nevím, jak se to jmenuje :)). Některé vlnovky jsem nadzvedla a ohnula, aby mi vznikly škvíry a byly vidět barvy z podložené pruhované čtvrtky. Nad vlnovkami jsem si pak ještě vyřízla kulaté ,,okénko” na fotku. A jelikož mi přišlo škoda, že je ta krásná pruhovaná čtvrtka málo vidět, nakonec jsem ještě seřízla i levý horní roh a pravý dolní, ať tam taky aspoň trošku vykukuje.


Využila jsem téměř všechny samolepky z aršíků, kterými jsem dozdobila hlavně okolí fotky. Zeleninu jsem hodila do košíku i na kolečko a pár rostlinek ,,zasadila” do země. Nesměla chybět samozřejmě konev na zalévání zahrady a taky lopatka s hrabičkami, které jsem si nejdřív nalepila na papír, obstřihla, udělala jim na násadě díru a pak pověsila na hřebíček.



Pro umístění nadpisu jsem se inspirovala cedulkami v samolepkách a vyrobila si podobné, akorát větší, aby se tam vešel nadpis poskládaný z malé abecedy.


Nakonec jsem vzala bílou gelovku a dodělala tečky jakože semínka a větší půlkolečka jakože kamínky v hlíně. Kolem fotky jsem ještě připsala krátký journaling, do spodní části datum a bylo hotovo.



Je to taková bláznivější stránka, ale i takové občas ráda dělám, když mám chuť si hrát. Co vy? Už máte z dubnového kitu nalepeno? A využili jste to boží kytičkové vellum?

Mějte se krásně a užívejte jara ;)

Mirka

2 komentáře:

Pin It button on image hover