středa 28. dubna 2021

Mužská stránka z růžového kitu / JANA S.

 Už kvetou / duben 2021

Taky jako já oslavujete každičký paprsek slunce? Letošní jaro mou trpělivost tak trochu trénuje, ukazuje se jen tu a tam, ale i tak se nám už povedlo užít si pár krásných chvil s rodinou v přírodě. No a s foťákem k tomu, že jo!? Tentokrát však nefotil jen můj manžel, ale také já a dokonce se mi povedlo chytnout ho přirozeného a usmívajícího se. To je NĚCO, co se musí zvěčnit v albu. Nejen ta fotka, ale ten úsměv, že jo!


Chvíli jsem váhala, kterou čtvrtku z kitu vybrat. Annie (zde) nám už ukázala, že tento kit je vhodný i na čistě chlapské stránky. Také jsem původně přemýšlela o kraftu. Jenže ta nejkrásnější čtvrtka na mě pořád volala – vem si mě! Neodolala jsem a změnila plán. Prostě nalepím tatínka na papír s růžovou! Ale také s parádními odstíny zelené. A když to udělám správně, zvýrazním tu zelenou, tak to snad přežije.

Nechtěla jsem krásný „akvarelový“ podklad příliš skrývat, a tak jsem nevymýšlela žádné stříhání, či vrstvení. Rozhodla jsem se jen pro velký nadpis, který by trochu vyvážil fotku a společně je umístila do středu stránky (pro mě poměrně vzácná kompozice). Použila jsem boží velkou abecedu od Lory Bailory, kterou jsem si pořídila u holek vloni a část nadpisu vyřezala ze zbytku barevné čtvrtky z minulé stránky.

Text jsem rozdělila do menších částí a naplánovala ho kolem základu stránky. Nechtěla jsem tisknout na bílou čtvrtku, měla jsem pocit, že by se to tam pralo a velum mi tentokrát přišlo příliš femininní. Naštěstí jsem si vzpomněla, že mám ještě list průhledné samolepící fólie. Kupuji ji v obchodě s elektronikou a tiskařským materiálem, není to nic speciálního. Natiskla jsem tedy text na fólii a přilepila na stránku. Samozřejmě je trochu vidět, že se jedná o fólii, ale hlavní je, že neschovávám ty nádherné barvičky podkladu. Text i nadpis jsem ještě doplnila podnadpisy, které vznikly z mini abecedky v kitu. Je totiž v dalším super odstínu zelené.

Z ozdob jsem vybrala pár nekytičkových prvků: samolepku ptáčka jsem nalepila a vystřihla. Štítek byl příliš velký, tak jsem ho ohnula a připevnila pomocí průchodky. Všechno v mužských barvách. ;) K stránce se mi krásně hodily i některé fráze z kitu. Speciálně ta „jojo“ mě potěšila!

No a pak jsem ještě měla pocit, že to chce ještě něco ...a zase jsem koukala po kraftové čtvrtce, že z ní něco vyříznu. Naštěstí se mnou zrovna lepila mláďata (své stránky), která mě přinutila vytáhnout chipboardy. Občas je totiž nechám lovit i v pokladech. Stejně jich mám tolik, že to NIKDY nespotřebuji, pokud mi nepomůžou. A jak si tak dcera prohlížela kytičky a zmrzlinky sesypané v krabici, vypadl ven krásný zapomenutý třílístek. Hodil se skvěle! Přidala jsem k němu ještě menší srdíčko místo háčku a stránka byla na světě.

Byla rychlá, spontánní a přesto, že je narůžovělá, přijde mi, že ji lze prohlásit za mužskou. Co myslíte? A co vy, už jste daly kitu šanci? Doporučuji!

Krásné – už teplejší – jaro všem!

Jana

8 komentářů:

  1. Úžasná stránka Jani, ty dokážeš všechno sladit v dokonalý celek. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Mileno ❤️ Z kitu to jde celkem bez problémů 😉 A tento kit mi teda sedl neskutečně!

      Vymazat
  2. Ta je dokonalá, skvěle sladěné a ta velká abeceda je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Peti ❤️ Jj, ta abeceda byl dobrý kup! 😘

      Vymazat
  3. Janičko, krásná stránka vč. krásné fotky a ocenění Tvého muže. Díky za inspiraci ve všech ohledech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko ❤️❤️❤️ Děkuji, tvá slova mě zahřála u srdce 😘

      Vymazat
  4. Parádní stránka s parádním fotografem 😉 samozřejmě ty barvy papíru, písmen och ... prostě dokonalé...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover