pátek 25. února 2022

Velká stránka v diáři / MÍŠA

 kit MILUJU / únor 2021

Tak konečně i já mám medvědí zadky v albu, respektive v Happy Planneru, který letos jedu souběžně s kapsovým albem


A jak na takovou vloženou stránku v diáři? Vzala jsem si obyčejnou bílou čtvrtku a ořízla ji do správné velikosti. Mimochodem můj Happy Planner je velikost BIG, konkrétně mám tento. Dál jsem si pomocí rýhovací podložky udělala na pozadí stránky embosované pruhy, což sice na fotce moc nevyniká, ale v reálu je to pěkné ozvláštnění. No a díky této raznici jsem si takhle předpřipravenou stránku mohla snadno vložit do diáře. 

Pak už jsem si vzala k ruce hlavně kit MILUJU, protože medvědí zadnice se mi náramně hodily k jedné lednové fotce. Trochu jsem si vypomohla ještě touhle černou abecedou a z kitových kartiček jsem si na Big Shotu vyřezala pár lístků. Použila jsem na to vyřezávací šablonu z téhle sady. A to je vlastně vše. To, že stránka perfektně ladí s disky i záložkami v plánu nebylo, ale když to takhle vyjde, tak to vždy potěší.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover