pondělí 7. února 2022

Dárek z lásky / ADÉLA

Jak jste na tom s Valentýnem? Jo? Ne? Radši první máj? Je to asi jedno, hezky zabalenou čokoládu nebo přání z lásky můžete rozdávat celý rok.


Při tvoření krabičky na dvě čokolády (protože dvě jsou vždycky lepší než jedna) jsem sáhla do starších zásob (papír TU) a vytáhla zamilované samolepky a výseky. Mimochodem, doporučuju v eshopu kategorii Valentýn. Najdete tak spoustu krásných kousků na jednom místě.

Krabička/obálka má dvě kapsy a původně jsem myslela, že do jedné dám čokoládu a do druhé sešit v TN formátu s fotkami, ale nakonec cukr zvítězil a fotky jsou nalepené jen okolo.

Uvnitř se žádné velké zdobení nekoná, samolepky nebo výsek úplně stačí.


Sama jsem zvědavá, jestli obsah nezmizí dřív, než tento dárek někomu předám.

Na přední straně mám opět hromadu větviček, mám ráda tu strukturu a detaily, které všem projektům dodají. Tyto listy eukalyptu jsou ze skvělé sady šablon od Lora Bailora.

♡ 

Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover