pondělí 28. února 2022

Inspirace z Planneru / LEONA

Ahoj! V letošním roce vám kromě pravidelné inspirace z nových kitů přinášíme i inspiraci z materiálů starších. Tentokrát jsou to materiály z page kitu roku 2019, výseky a samolepky můžete najít ještě tu.


Nalepila jsem jeden týden v Heidi Swapp PlanneruKdyž jsou kluci u táty, týden trávím povětšinou pracovně a moc fotek nemám. Až o víkendu. Tak jsem si tentokrát dvoustránku udělala vpravo jako malý layout a vlevo jsem nechala planner rozložení.


Fotku vpravo jsem podlepila touto čtvrtkou a na dozdobení jsem použila mráčky a girlandy.

Vpravo nahoru jsem použila samolepkový citát z tohoto aršíku, který jsem podlepila žlutým papírem.


A taky došlo na muffina – na výletě jsem si dala úžasný zákusek a horkou čokoládu. Mňamka.

Úplně dolů jsem použila výsek Miluju tyhle chvíle a doplnila jej samolepkovými nápisy. No a je hotovo.


A co vy? Vracíte se často ke starým materiálům a hrabete v zásobách? Musím říct, že je to moje oblíbená disciplína. Nikdy nevíte, na co narazíte :)

Mějte se moc hezky a budu se těšit zase příště!

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover