pondělí 30. května 2022

Dobrodružství na výletě / ALENA

Krásné poslední květnové pondělí. Oldies článek je tu a já jsem si díky němu střihla další layout do baby alba. Totálně jsem změnila strategii a plány, jak album bude vypadat, ale nevadí. Aspoň se tím tolik nestresuju a lepím víc pro radost než pro potřebu.


Poměrně nedávno jsme si udělali výlet „až“ do Chomutova a zašli do místního Zooparku (doporučuji). Vzniklo tak několik fotek a já se je rozhodla nacpat všechny na jednu stránku 9x12. A myslím, že to nepůsobí přeplácaně. I když to by měl zhodnotit někdo, pro koho jsou i dvě fotky na stránce hodně.

Jako základ jsem zvolila bílou čtvrtku. Na ní jsem si z této čtvrtky vystřihla „kruh“ letokruhů, abych ho následně seřízla, aby seděl na již zmíněný rozměr 9x12.

Ač se to zdá, že tvořím podle sketche z poslední scrappárty, tak jde pouze o náhodu a ukazuje se, jak v teamu jedeme na podobné vlně. Layout jsem lepila v pondělí a ve čtvrtek se Mirka vyšvihne s parádním sketchem.

Když jsem rozmístila všech těch sedm fotek, vzala jsem si ku pomoci výseky s tématem cestování tady a tu. Několik dřevěných výseků a frázové samolepky.

Text snad někdy dopíšu na počítači, i když se obávám, že k tomu už nikdy nedojde, a tak datum a místo výletu je napsané malou hnědou abecedou.

Taky nejradši lepíte ty nejvíc nejaktuálnější fotky a do těch starších se vám moc nechce? Já to tak mám pořád. Takže teď asi nalepím ty první narozeniny, které už máme bohužel/bohudík za námi. Těším se, pokud jsem vás dnešním článkem k něčemu inspirovala a vy se na oplátku pochlubíte nám, abychom tu parádu mohly taky obdivovat. Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover