pátek 20. května 2022

Zajíčkový layout a Papermamas víkend / ALENA a ADÉLA

ALENA

kit Jarní zahrada 

Krásný den, dnes se vrátím k Jarní zahradě! Když jsem totiž uviděla poprvé papír s králíky, dala jsem si závazek ho použít jako podkladovou čtvrtku. Nejdřív jsem chtěla opravdu použít jen tu jednu čtvrtku, ale asi už jsem scrapově zestárla, anebo mě moc ovlivňují naše clean and simple holky. 


Po dlouhém přesouvání a hledání, jak tu stránku poskládat, kdy už jsem to pomalu vzdávala a říkala si, že tuhle osobní výzvu nedám, jsem si uvědomila, že bílá čtvrtka by mohla pomoct. A pomohla. Stačilo trochu bílého podkladu a rázem stránka začala dýchat a fotky vynikly.

Do té doby se na papíře ztrácely. Pak už stačilo rozmístit pár kytek a dalších králíků a bylo to. 

A ano, sháněla jsem overal s ušima, abych si to takhle hezky mohla scrapnout, vůbec nejsem postižená.

ADÉLA

Víkend v úžasné společnosti si zaslouží velkou stránku! Kousek papíru a kartičky, kterými jsou podložené fotky přidají stránce krásnou strukturu a když je přilepíte jen uprostřed, můžete pod ně zastrčit různé výseky a štítky.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover