čtvrtek 26. května 2022

Harmonikové mini s visačkami / JANA B.

kit Jarní zahrada 

Moc vás zdravím! Tak jsem si konečně taky jedno ňuňu minialbum střihla. Pořád to tady obdivuji, co holky za krásy tvoří a příspěvek od Susi na našem PA instagramu byl tou poslední kapkou - prostě jsem najednou cítila obrovskou potřebu si vymazlit jedno roztomilé albíčko. A navíc to bude dárek, takže aspoň trochu praktické to taky bude :D



Tohle harmonikové minialbum je takovým mixem, co jsem kde viděla, co se mi líbilo, co mě zaujalo. A co jsem si třeba už dlouho chtěla vyzkoušet. Desky alba jsou ze slabého kartonu (takový ten tvrdší papír, se kterým chodí některé scrap produkty jako plastové kapsy) potaženého papírem. Jak na "dvoubarevné" desky? Sledujte náš instagram, brzy tam přibude návod o potahování. 


Zadní stranu jsem proděravěla kleštěmi a usadila průchodky. Mám jen ty základní ne-barvy (jako šedou, bílou, černou), které se mi hodí vždy a všude a nezaberou místo. Deskami jsem provlékla kulatou gumičku. Harmonika je pak vlepená na 3D pěnovce, aby mi gumička na poslední stránce neudělala nehezký hrb.


Tak a teď k vnitřní harmonice. Přikládám jednoduchý nákres a stručné vysvětlení, snad to bude srozumitelné. Kdyžtak se ptejte. Co se rozměrů týče, to si každý může zvolit sám, není žádná daná velikost. Rozměrům harmoniky pak prostě jen přizpůsobíte velikost desek. 

Harmoniku jsem dělala tak, aby mi stačil jen jeden velký bílý papír 12x12. Ten jsem rozdělila na poloviny a narýhovala, jak vidíte na obrázku, ve vzdálenostech 2,5 inch. To jsem brala podle velikosti visaček. Dva pruhy papíru jsem pak slepila k sobě pouze po okraji a tím mi vznikla kapsa na další visačku. Jednotlivé kapsičky jsou ostřihnuté do oblouku a prošité. Jen okraje jsou přilepené oboustrannou páskou

Kromě věcí z kitu jsem ještě hojně používala úžasné ITO provázky a sponky. Tohle bylo asi poprvé, kdy jsem se fakt nezdráhala zdobit. Těch výseků a samolepek, co v kolekci najdete, je TOLIK! A všechny jsou dost dobře použitelný!

A teď už pár detailů.





Tenhle kit je láska. Už jsem z něj slepila tolik různých projektů a stále mi spousta materiálu zbyla! Nemohu se ho nabažit! ALE! Těším se i na ten nový. A vy se těšte také, bude to zase PECKA!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover