pondělí 23. května 2022

Dobrodružství s kruhovou stránkou / MÍŠA

Zdravím všechny! Máme tady pondělí a s ním i další článek z rubriky oldies. Tentokrát to bude trochu jako Teleshopping, protože pro vás nemám jednu, ani dvě, ale rovnou tři stránky, na kterých vás vezmu s sebou na výlet, který jsme podnikli minulé léto. 


Náš první rodinný výlet na rozhlednu a na nějakou dobu nejspíše poslední, protože nám bylo stejně lépe pod rozhlednou než na ní. Mým nervům určitě. Dvě malé mrzké děti, strmé schody a závratná výška zkrátka nejdou k sobě. Nicméně i tak jsme si to užili a jsou z toho krásné stránky v albu (ehm…i když téměř o rok později… ) 

No aby taky ne, vždyť jsem na ně použila samý krásný materiál! Když jsem sedla ke stolu, vzala jsem do ruky tenhle papír z kolekce Peaceful heart. Hned mě na něm zaujal vzor vrstevnic, který je na výletnické stránky jako dělaný. Měla jsem jasnou představu, co s ním provedu, a tak jsem neváhala a vyřezala do něj obří kolčo. Jenže ouha. Když bylo dílo dokonáno, začala jsem svůj původní plán trochu přehodnocovat…Stává se vám to taky, žejo? :-D No jenže pozdě bycha honiti. Původní plán byl použít papír s výřezem, ale čím déle jsem v rukou obracela to vyřezané kolečko, tím víc se mi začala líbit i druhá strana papíru, a tak jsem si řekla, že nemám co ztratit, rozstříhala ho na proužky a nakombinovala obě strany. 

Stačilo už jen doplnit pár výseky a výsledek můžete posoudit sami. Stránka je to poměrně rychlá a jednoduchá, což mi nevadilo, protože jsem na ni hned navázala stránkou kapsovou. Dělávám to tak poměrně často - fotky z jednoho výletu uvedu velkým layoutem a zbytek fotek jde do kapes. 

Na kapsové stránky jsem použila stejný materiál, takže to všechno k sobě pěkně ladí. Využila jsem tak komplet celý jeden papír 30x30 cm téměř bez zbytku a to je vždycky super pocit! 

Kromě výše zmíněných výseků jsem použila ještě tyto výseky s cestovatelskými motivy a taky tuhle malou abecedu, ze které jsem poskládala nápis přímo na fotku. Taky nesmím zapomenout zmínit, že jsem použila toto razítko, které určitě ještě hojně využiju, protože výhledy, to je naše! Uf, snad jsem tedy na nic nezapomněla. 


Snad možná ještě kdyby vás zajímalo, jak jsem vyřezala to velké kolo. Můžete klidně použít kružítko a nůžky nebo si obkreslit třeba talíř a vystřihnout. Já mám doma na to takové udělátko, které jsem před mnoha lety pořídila tuším v Tchibu (protože tam nemají jen kávu :-D) Ale i holky mají na stránkách kruhovou řezačku na kolečka a kruhy až do 20 cm. 

Doufám tedy, že jsem vás dnes alespoň trochu inspirovala, někdy opravdu stačí jen málo a vykouzlíte super stránky plné vzpomínek! Tak vám přeju krásný start do nového týdne, snad si najdete i nějaký čas na tvoření a já se budu těšit zase příště. Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover