pondělí 2. května 2022

Baby album po 7 letech / JANA B.

Dneska to bude dlouhý a jestli jsem to někdy dříve psala, tak to neplatilo. Protože toho mám docela dost na jazyku a hlavně, těch ukázek je hodně. Takže si udělejte hezký začátek týdne, kávičku nebo čaj a ať se vám hezky čte. Případně mrkněte na video, kde jsem se zase trochu rozpovídala (abych se nemusela rozpovídat tu, jsem tedy sama zvědavá, jak to nakonec dopadne).


Jistě jste si už všimly, že se to tu v poslední době plní baby alby. Míša to svoje tvořila s kitem Jarní zahrada a celý článek najdete TU (je to krásné růžové leporelo). To zelinkavé (můj favorit) si vzala do parády Alča (počtení tady). No a na mě zbylo to modré, které se tak špatně fotí, hihi. ALE! Nakonec se mi fakt hodilo, protože z těch tří se ke klukovi hodí nejvíc a co si budeme povídat, mám takovou myšlenku, že ty zbylé barvičky by pokryly naše dcery (myšlenka je, kdy k tomu dojde, nevím, protože po tvoření tohoto alba jsem VYŘÍZENÁ). 


Ad moje vyřízenost. Tímto nechci nikoho odradit! Já to takhle mám se všemi minialby. Vždycky se na to hrozně těším, s prvními stránkami se mazlím, jenže pak se to zdá být nekonečné, materiál je vytahaný všude a já už jedu na autopilota, jen to album, proboha, dokonči! Zcela totožně se při tvoření alba cítí i Mirka, to si ostatně můžete přečíst tady. Navíc to byla úplná horská dráha emocí a nostalgie, jak dávno už to všechno je! A jak jsme byli mladí!

Album je jinak fajnovou záležitostí. Má parádní velikost, opravdu HODNĚ stránek (krásných bílých, to já můžu) a hádám, že kdybych jej netvořila se sedmiletým odstupem, půjde to mnohem rychleji. Co si budeme, těch vzpomínek tolik vyprchá! Když jsem si pročítala zápisky ve velkém kapsovém albu (díky Bohu za ně!), znovu jsem objevovala svoje dítě!

Hned po otevření alba je úvodní stránka. Tu jsem udělala jako titulní a použila fotky z focení k prvním narozeninám. Jelikož je to na podzim, šla jsem do podzimních materiálů a tlumených barev. Tím, že se v albu dá listovat jako v knížce, může být každá stránka jinak barevná a nijak to nevadí.


Tuhle dvoustranu jsem si užila. Atéliérové fotky nic navíc nepotřebují, jen pár kartiček z kolekce První rok. A malé abecedy v ladících barvách. V albu je spousta velkých nápisů, které mám nahromaděné z různých výsekových aršíků


Hojně jsem si k ruce brala i Milníkové kartičky. Jako focení co měsíc nás tehdy před těmi 8 lety míjelo, byla jsem ráda, když jsem ten měsíc nějak odhadla. Ale použila jsem těch milníkovek docela dost! Často jsem z nich dělala odklápěcí kartičky, abych upotřebila více fotek a taky, ehm, více takových ne zrovna insta-friendly fotek. 


Jak jsem ráda, že Lora přišla s novou Abril! Ta "stará" mi totiž doma ležela, chudinka, totál opomenutá. Takže jsem si na ni vzpomněla a konečně ji pořádně provětrala. K baby albu se hodí parádně!!


Tady zase došlo na nějaké to moře a já vytáhla kolekci U moře. A mimo jiné i tyhle černé nápisy. 


Než jsem tohle poskládala dohromady! Nerada lepím něco přes fotky, aby se to překrývalo. Ale potřebovala jsem použít obě fotky a ta milníková kartička se mi TAK líbila. Nakonec jsem ji ohnutím udělala odklápěcí a pod ní je text. 


Asi nejvíc interaktivní strana v celém albu. Já vám to říkala, že na začátku se s tím mazlím. 


Tady se přesouváme do druhé části alba. Vyšlo mi to dobře, každá polovina pokryla 6 měsíců



Objev instax výseků se super hláškami. 


Bylo docela vtipné sledovat, jak se na mě podepsal objev scrapbookingu v roce 2014 - od svých 4 měsíců má Albi mnohem víc fotek, mnohem zajímavějších. Dokonce došlo i na zachycení "pohybu". Tyhle sekvence mám ráda. Nechápu, že všechny naše děti přežily ten tvrdý skleněný stůl se super ostrými rohy. Jen co odrostly, šel do sklepa :D


Opět Lora Bailora a její Abril kolekce. A díky barvám na fotkách jsem si tam mohla pustit "trochu" růžové. Vrcholem 3D efektů jsou tyhle puffy měkké samolepky. Snažila jsem se pěnové pásce a chipboardům vyhýbat. Nechtěla jsem, aby album příliš nakynulo.


Stejně tak jsem se vyhýbala i vyřezávacím šablonám a všelijakému roští. Chtěla jsem album totiž udělat tak, abyste viděli, že nic z toho není nezbytně nutné. Díky těm bílým stránkám vám stačí opravdu jen málo - pár kartiček, pár papírů, samolepky a výseky. 

Ještě mi chybí dopsat pár textů a album bude hotové. Kdo dočetl až sem, děkuji! Bylo to dlouhé. A jestli ještě máte chuť, ve videu mám pro vás pár tipů na tvoření včetně prohlížení alba. 

Nejvíc budu ráda, když se taky do nějakého z leporel pustíte. Holky jich mají v nabídce hodně. A nenechte se odradit názvem BABY - podle mě se v tomto albu bude hezky vyjímat i nějaká dovolená, výlet, nebo třeba oslava narozenin. 

2 komentáře:

  1. Jani nestihla hsem si ani to kafe uvařit a četla, prohlížela, kochala se, hodila něco do košíku, užívala si Tvůj článek a vzpomínala na naše děti, když byly malé. Máš to moc krásné, vynazlené, úžasné.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover