pondělí 9. května 2022

Minialbum v acetátovém obalu / ADÉLA

Občas je fajn ponořit se do papírových zásob a najít takové poklady jako je duha nebo chipboardy s roztomilými zvířátky. Vše jsem si kolem sebe rozložila na stůl a vyrobila si malé album z loňského výletu do Polska.


Na začátku vždycky vymýšlím, jak spojím listy, jak bude celé album vypadat, mnohdy zbytečně složitě. A tak jsem se rozhodla udělat snad to nejjednodušší album, co znám – harmoniku z papíru. Pro tuto harmoniku jsem vytvořila obal z acetátové folie – neskutečně jednoduché a efektní! A navíc se folie prodává i s různými předem natištěnými motivy.

Lepení folie by bylo vidět, proto jsem ji nelepila, ale secvakla na straně pomocí dvou průchodek. Pro jistotu jsem mezi otvory uvázala i oblíbený ITO provázek.

Přední strana acetátového obalu je ozdobená rámečkem a duhou, tak jsem první stranu minialba jen trochu natrhla, aby bylo vidět dovnitř.

Stránky jsou pak zdobené minimálně, dávala jsem fotky přes celou plochu a k tomu samolepku nebo výsek.


Skvěle vypadají i průhledné nálepky, pod kterými je vidět fotka.

Samolepky nebo výseky jsou skvělé i k přichycení několika fotek nad sebou.

V minialbu jsem použila i dost dřevěných výseků – chipboardů, harmonika se pak pěkně „zapře“ v průhledném obalu.

Zkusíte si takového mrňouse taky?


2 komentáře:

  1. Moc pěkňoučké minialbíčko, v té acetátové fólii to vypadá senzačně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Je to taková drobnost a celé album vypadá jinak. :)

      Vymazat

Pin It button on image hover