pátek 13. května 2022

Jarní inspirace z kitu / MÍŠA a JANA

 MÍŠA

Čaute holky, dneska to bude asi celkem stručné. S příchodem pěkného počasí je času na tvoření totiž míň a míň, paradoxně ovšem fotek víc a víc. A tak se stalo, že můj skluz s dokumentací roku 2022 v Happy Planneru se dostal do řádů týdnů. A tak jsem si řekla, že je na čase s tím zase něco udělat a nalepila jsem jeden týden s pomocí dubnového kitu Pojďme ven. O Happy Planneru jako takovém jsem se trochu rozepsala už dříve zde


Když dělám klasický týden a nemám chuť nebo čas být extra kreativní, držím se prostě nalinkovaných „chlívečků“. Velkým pomocníkem je mi tahle výseková raznice, díky které to prostě pěkné odsejpá, protože odpadá spousta měření. S její pomocí si uděláte přesně padnoucí obdélníčky z fotek nebo, jako já na této dvojstraně, z kitových kartiček. Doplníte pár výseky, samolepkami a je hotovo!

Jediným ozvláštěním tady je, že jsem do vazby přidala ještě jednu kartičku, abych získala více prostoru. To jsem mohla udělat zase pomocí této raznice na diskovou vazbu

A to je pro dnešek vše. My jdeme zase ven, užívat sluníčka a fotit, ať je pak zase z čeho tvořit. Tak se opatrujte a zase příště! 

JANA 

Velikonoce za námi a ve fázi, kdy se všechny velikonoční materiály odkládají (teda aspoň na přáníčka), my, co lepíme fotky, naopak musíme všechny ty vzpomínky zpracovat. Že jo! Já si z Velikonoc střihla kapsovou stránku a jeden velký layout. Přesně tuhle dvojkombinaci mám v albu ráda.


Kapsová stránka byla první, a tak začneme tou. Některé jistě překvapí absence journalingu. No, nevešel se, ale ono tam vlastně ani není co psát. Hodovalo se, barvila se vajíčka a pletla se pomlázka. Tak.



I když jsem se zařekla, že pěnovou pásku budu používat do alba co nejméně (přeci jen to potom kyne víc), neodolala jsem a velké nadpisy a zvířátka pěnovkou podlepila. To by jeden neřekl, jak velký efekt to má!


S výplňovou kartičkou jsem si trochu vyhrála. Kdy jindy použít všechny ty velikonoční motivy z kitu a tyhle šablony od Renke, no to je dokonalost. 


Kartičku se třemi okýnky jsem si už vyplácala, ale i tak já tyhle trojfotky můžu. 


Celá stránka je vlastně poskládaná z těch úžasných čtverečkovaných kartiček. A na velkou stránku jsem použila barevné puntíkaté. 


Ano, došlo na sketch! Však když jsem viděla tolik krásné inspirace, co jste v rámci naší Scrap Party vytvořily... Nešlo odolat! A jak vidíte, i já se inspirovala. Šila jsem jako Denisa, použila kartičku s nápisem jako Denisa a fotku místo papíru jako Alena. 


Už jsem dlouho nešila, a proto mi ten Janči nákres šití přišel vhod.


A opět došlo na velikonoční hnízdečko ozdob. A pěnovou oboustranku. 

Tímto Velikonoce definitivně uzavírám a jedeme jaro, to pravé české rozkvetlé. Užívejte a foťte, je to krása!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover