pátek 27. května 2022

Stránka s organickými pruhy / MIRKA

 kit Jarní zahrada

Tak jsem se zas vyřádila. Občas mě to popadne a mám chuť se kreativně vyhrát. I když tady to přišlo trochu náhodou a v plánu jsem původně měla jen visačkovou stránku s třásněmi. To bylo tak…


Z kitu Jarní zahrada mi zůstal už jen poslední papír (ani ne celý). Ty ostatní jsem použila na návod na harmonikovo-vodopádové minialbum, které vám taky snad už brzy ukážu. Já ty pruhované papíry mám tak ráda, že jsem si kus na obdélníkovou stránku ušetřila. A stejně jako Jani (tady) jsem měla představu třásniček. Chtěla jsem z jednotlivých pruhů udělat dlouhé visačky s dlouhými třásněmi. Na jednotlivé barevné pruhy jsem si načrtla vršek těch visaček no a pak už ty nápady šly jeden za druhým a nakonec z toho vzniklo něco úplně jiného. Znáte to taky?

Nachystané proužky-visačky jsem nůžkami zaoblila i ze spodní strany a pak ,,zmasakrovala” prstovým nožíkem a vyřízla do nich křivolaké pruhy. Ty jsem doplnila ještě puntíkama pomocí kleští naprůchodky. Škoda, že tam jsou jen dvě velikosti dírek, hodilo by se mi víc :)

Pro doplnění černé barvy jsem pruhy na pár místech prošila ito provázkem. Pořád jsem přemýšlela, jestli přidat ten velký nápis rodina, zdálo se mi, že zaniká. Ale bylo mi líto ho nepoužít, když už jsem pracně hledala fotku, kde jsme všichni čtyři (takových mám opravdu jako šafránu). Tak jsem nápis zkusila zvýraznit černou fixou a asi dobrý.

Zdobení výsekami a samolepkami z kitu byla už třešinka na dortu. Výseků je v kitu fakt hodně, takže žádné šetření, pořádně jsem se rozšoupla. Jako úplně poslední úprava bylo ještě pár cákanců akvarelovou barvou a černé enamelky. Těch mám nasysleno docela dost, takže je na dozdobení občas vytáhnu. No a stránka byla hotová. Musím říct, že i rychle, i když nevypadá. Co vy? Už máte pruhovanou čtvrtku z kitu použitou, nebo si ji šetříte?

Příští týden už nás čeká nový paperoamo page kit. Já už měla možnost vidět náhled a můžu prozradit, že je fakt skvělý! Jako stvořený na všechny letní vzpomínky. To bude zas krásných stránek a minialbíček od vás! Už teď jsem zvědavá na tu krásu, tak nám to nezapomeňte ukázat ;)

Mirka

4 komentáře:

  1. Miri, to je pecka! Já jsem si myslela, že jsou ty pruhy vyřezané na plotru :D. Skvělý nápad a krásná stránka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuš, moc děkuju, jsi hodná. Plotr nemám, tak musí zaúřadovat nožík. Samozřejmě to není dokonalé, občas nějaký trhanec je, ani to není rovné, ale nevadí 😉

      Vymazat
  2. Moc pěkná stránka, taková svěží neotřelá. Prostě parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jarunko, mám radost, že se líbí 🤗🤍

      Vymazat

Pin It button on image hover