úterý 11. dubna 2023

PIKNIK NA LOUCE a jarní stránka do alba / IVKA

Aj keď to vonku na úplnú jar zatiaľ veľmi nevyzerá nenecháme sa odradiť a pokúsime sa ju privolať dnešnou rozkvitnutou stránkou.

Hlavnú úlohu budú hrať vyrezávacie šablóny z kolekcie Piknik na louce, ktoré som využila na plno.

Ako prvé som si vybrala 3 farby papierov a vyrezala z nich kvetinky (veeeela kvetiniek) 😊



V rovnakých farbách kolekcie, za pomoci akvarelovych farieb som spravila na bielú podkladovú štvrtku farebné fľaky.
 

Nasledovala tá "zábavnejšia časť" začala som postupne ukladať na stránku jednotlivé kvetinky. Je Vám jasné že som to v priebehu procesu zmenila min. 3x kým som nebola spokojná a mohla som ich prilepiť. Lepila som pomocou tekutého lepidla v pere a niektoré som podlepila 3D páskou


Stránka bola skoro hotová, ale ešte niečo jej chýbalo. Odstrihla som  2 pruhy z farebného papiera a tie som prilepila na vrchnú a spodnú časť stránky a podlepila ich ešte kúskom washi pásky

Na záver som doplnila pár enameliek a rozkvitnutá jarná stránka bola na svete a už má svoje miesto v albume



Tak čo myslíte, privoláme konečne tú pravú jar


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Krásná stránka 👍co na dálku, až do Liberce, voní jarem. Paní zima se nechce vzdát vlády a stále kraluje 😪❄️😊 Ještě, že máme to naše krásné tvořeníčko a fajn papíry a jaro si nalepíme 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Irenko Diiiki moc ❤️ ale nebola by som proti keby už tie jarné dni dorazili a vydržali dlhšie ako 1 deň 🙈

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover