čtvrtek 27. dubna 2023

PIKNIK NA LOUCE a minialbum / ADÉLA

Miluju minialba a miluju jednoduchá řešení. Nechtěla jsem se vzdát pastelových barev a střihla jsem do kolekce Piknik na louce a Rozkvetlý den si nechám na příště. Z velikonočního hledání dobrot jsem měla jen pár fotek, tak jsem si vytvořila malé album, které je jen z jedné scrapbookové stránky


Moc mě baví kombinovat jemné výřezy, papírové výseky a puffy samolepky, které jsou vystouplé a dodají každému projektu krásný prostorový detail.



Zkuste kombinovat místa, která jsou celá zaplněná fotkou s prázdným prostorem nebo malou ozdobou. K lepení menších fotek určitě využijte i papírové washi pásky (vybrané druhy do neděle 30.4.2023 se slevou 20%).



Škoda jen, že letos nevyšlo moc pěkné počasí a skřítci na fotkách jsou v holinách a bundách, ale naštěstí mi zůstalo dost materiálu, takže ho ještě využiju na fotky z jarních pikniků.




Na závěr ještě návod jak na takové album z jednoho papíru.




Co krásného jste z rozkvetlých papírů vykouzlili vy?


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

1 komentář:

  1. Skvělé albíčko, určitě taky vyzkouším, moc hezké zpracování a tyhle papíry, co ještě nemám musím asi taky pořídit. KK

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover