čtvrtek 6. dubna 2023

Stránky do sešitku podle sketche - scrap párty březen / LEONA

Ahoj, všechny vás zdravím ve velikonočním týdnu. Poslední březnový čtvrtek holky opět uspořádaly scrap party. A my jsme mohli tvořit podle úžasného sketche od Jani S.

Chvíli jsem přemýšlela co slepit a brouzdala jsem fotkami v počítači. A narazila jsem na loňský květen, kde mám v mém sešitku (Storyline Chapters od Heidi Swap) díru.  Nalepila jsem si tak celou květnovou dvoustranu. Ke sketchi se mi fotky náramně hodily, kluci zrovna řádili na nových kolobkách a kolech.


Vzala jsem si pruhovaný papír a samolepky z jarní kolekce. Papír jsem rozřezala na proužky a ty jsem navrstvila na sebe.


Mezi proužky jsem pak různě zdobila samolepkami. Moc se mi líbily na sketchi ty cákance. Nakonec jsem však sáhla po plastové šabloně s půlkruhy a černé razítkovací barvě...


…a půlkruhy jsem obtiskla pod fotku, nahoru na stránku pod štítek a i na protější stránce jsem tento motiv zopakovala.



Text do deníčku píšu ručně a používám tento tenký fix. Mám doma více barev a jsou super.


A dvoustránka je hotová.

Doufám, že si tyto tvořící čtvrtky užíváte a všem vám přeji krásné velikonoční svátky!

Leona

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover