pondělí 15. května 2023

PIKNIK NA LOUCE mezi kolečky / DENISA

Ahoj všichni, dnes jsem si pro vás připravila velmi jednoduchou stránku z kolekce Piknik na louce, tak se na to pojďme podívat.

Nejprve jsem si na papír udělala cákance. Stránku jsem dala schnout bokem a mezitím jsem pomocí vyřezávacího strojku vyřezala osm papírových koleček. Kolečka jsou bezva i pokud máte nějaké zbytky papírů. Stejně tak jsem vyřezala i fotku.

Na dvě kolečka jsem vyšila srdíčka pomocí šablon od Lory Bailory, a pak jsem se pustila do lepení.

Kolečka s šitím jsem přilepila pomocí pěnové lepící pásky, na zbytek jsem použila oboustrannou pásku. Na rámeček, který je přilepený na fotce, jsem použila vyřezávací šablonu ze stejné kolekce.

Pak už jen stačilo dozdobit výseky, puffy samolepkami a pomocí pěnové abecedy jsem vytvořila nenápadný nadpis.

A další stránka hotová. Venku se udělalo krásně a člověka to láká jít ven, takže tuhle „fofr“ stránku stihnete dřív, než se děti oblečou 😀.  Mějte se krásně. 

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover