úterý 30. května 2023

Stránka do alba a PIKNIK NA LOUCE / ALENA

Zdravím vás. Venku už poslední dny dýchá léto, jaro se tak nějak nekonalo. Nebo mě to aspoň přijde. Předpokládám tak, že teď nejvíc volného ćasu trávíte venku a sbíráte zaźitky a fotky. Pokud se však najde alespoň pár minut volného času, abyste koukli na dnešní inspiraci z kolekce Piknik na louce budu moc ráda.

Skluz má tu výhodu, že si můžete vybírat, co zrovna chcete lepit, i když to občas bývá frustrující. Já tentokrát sáhla po fotce z jednoho dubnového rána. Pořídila jsem si novou šablonu do Big Shotu ve tvaru oválu s prošíváním a musela ji vyzkoušet. Myslím, že se dostala mezi mé favority hned za kruh a hexagon. Ten efekt je super netradiční.

Když máte nějakou zakulacenou plochu, ať už fotku nebo ozdobu, nalepte text tak, aby kopíroval její tvar. Hezky to ucelí stránku. Já jsem se tentokrát rozhodla přidat i čas pořízení fotky. Takový malý “nepodstatný” detail, který dokresluje atmosféru situace.

Vždycky je vhodné nějaké prvky na stránce opakovat. Ať už je to jen papír/ barva ozdoba nebo tvar. Já opakuji papír i tvar. Dole na stránce jsem si tak vytvořila místo na datum. Text mi na stránce chybí. Nějak nevím, co napsat :D. Ale určitě ho dopíšu do stejného oblouku jako je nadpis.

To je dnes vše. Užívejte slunečných dní a třiďte fotky včas. Všichni to známe, když jich je hodně, tak se nám do toho vůbec nechce.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover